tirsdag 31. juli 2007

Prøver å få litt sommerstemning...


Hei hei alle sammen..
Jeg har laget et kort i håp om å komme i litt sommerstemning.. Ja det er nå i alle fall dette barna har lyst til *knis*
Og jeg syns det var så fint når Anita tok bilder av kortet fra flere vinkler, så da måtte jeg lifte litt da vettu..
I går skulle Miriam få velge seg ut middag siden hun hadde bursdag... Tenk, hun valgte grøt hi hi.. Ja ja, hun koste seg hun. Og fikk akkurat de gavene hun hadde ønsket seg. Ante en liten misunnelse fra storesøster men det gikk fort over..
I dag har jeg fått bestilling på 3 kort, så nå får jeg hive meg rundt, handle og så sett om jeg får laget noe..
Snakkes klem fra Elisabeth




7 kommentarer:

Marja Sch sa...

So nice with those real shelves.
Get a summer beach feeling from this card.

Inger Marie sa...

ÅÅå så nydelig Elisabeth.
Sommerstemning kom jeg virkelig i når jeg så kortet ditt :)
Og så flott du har fagelagt..mega herlig.
Nå må jo sommeren komme litt her til oss også, er så lei...
Vi snakkes om litt vennen. Drar rett bort på butikken bare.

Go klem

emilia in Taiwan sa...

what a lovely coupl~
your coloring is soooo vivid! I love it!

Anonym sa...

Vilket jättehärligt kort du gjort! :D
Tack för kommentaren i min blogg!
Kram Kicki

Anita Hagen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita Hagen sa...

WOW, dette korteet er utrolig flott, og du fargelegger som en guuuud da.. Superduperflott. Digger de herlige fargene du har kombinert. Kommer i riktig sommerstemning av det.

Og så må jeg bare få takke deg vennen. Fyttikattaskinn så herlig kort du sendte meg. TUUUUUUUUUUUSEN takk. En ting er å se det når du legger det ut på nett, men å holde det i hendene, WOW, den følelsen er ubskrivelig. Jeg føler meg så beæret, tuuusen takk. Og tusen tusen takk for den hyggelige overraskelsen. Du er bare så utrolig skjønn da *smiler trill rundt*

STOOOOOOR god og varm klem fra evigtakknemlige Anita

Anonym sa...

Detta kortet är underbart fint. Vilka härliga färger och sååå många fina detaljer. Visst är det kul med kortet ur olika vinklar. Ser liksom det bättre då.
Ha en fortsatt skön dag.
Kramar till dig från mig/Gunilla

Her er noen av mine layouts