onsdag 25. juli 2007

Hei hei alle sammen


Ja da var vi kommet til midten av uken, skal si tiden går fort. I dag skal vi en tur på hytta og grille etter jeg er ferdig på jobb.
I går var jeg nede på hobby rommet mitt og såg over hva hadde av ting.. Ja og det var litt.. egentlig har jeg funnet ut at jeg har en del stempler som jeg ikke bruker lenger.. Lurte på om det er noen som har lyst til å bytte? Skal legge inn noen bilder av de litt senere.. Jeg klarte å glemme igjen fotoapparatet mitt når jeg var hos søsteren min på Hønefoss. Så det må jeg hente på Voss, når jeg skal der i august..
Ha en fin onsdag alle sammen.
Klem fra Elisabeth

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei igjen Elisabeth!
Har ikke skrevet det i bloggen min ennå, men jeg vil gjerne tagge deg til Rockin Girl Blogger! Men hvordan får jeg gitt deg den taggen? ...det finner jeg ikke ut. Hadde jo vært gøy å finne ut av det....
Så gøy at det har kommet noe nytt i butikken! Mon tro om jeg rekker å få med meg noe av det før det er borte! Hehe..

Her er noen av mine layouts