fredag 6. juli 2007

Lerret med color wash, lumiere og UTEE



Ja da har jeg hatt ferie i nesten 2 uker og bare noen få dager med sol.. så nå håper jeg det snur seg litt her altså..

Bilde jeg har i dag er et lerret som jeg har malt. Jeg har en veninne som er så flink til å male og ble litt inspirert av henne. Men jeg hadde ikke den maling som hun hadde og tenkte derfor jeg kunne bruke color wash.. Så jeg sprayet på med color wash og drog det utover med våt serviett. Etter det tok jeg to farger med lumiere og brukte kredittkort teknikk. Syns det manglet noe,- så da tok jeg frem melting pot, og varmet super embossing og kastet på lerretet.. og da ble det sånn... Det ble nå i alle fall en liten farge klatt på veggen hi hi..

Kort har je ikke hatt tid til enda, men jeg har fått malt og klippet opp en del magnolia motiver.. Gleder meg til å lage noe med det..

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen. Klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det ser Läckert ut!! Och vad roligt att prova på nya saker!

Kram/Cattis

KarinSN sa...

Läckert! Kul sätt att leka med materialen. Och jag har ju mycket av det hemma :-) Hmmm, ska sparas i minnesbanken tillnär det börjar regna här igen :-)

Her er noen av mine layouts