torsdag 19. juli 2007

Malena 10 år








Hei hei alle sammen..



Nå er jeg nesten ferdig med ferien.. 4 uker... og det har nesten bare regnet. tror det blir syden på oss til neste år, da er jeg i alle fall sikker på å få SOL..



Men noe positivt er det når det regner.. hi hi.. da kan jeg sitte å kose meg med kortene mine. På tirsdag fyller eldste datteren min 10 år. Så denne gangen skulle jeg være ute tidlig med å lage kort til henne.. (fikk det noen måneder senere i fjor .. stakkar..)



Bilde er ikke så bra, men jeg klarte å glemme igjen digital kameraet mitt hos søsteren min.. *snufs* så dette er med mobilen.



I dag har vi hatt oppholdsvær og vi har vært på hytta og hugget ned noen trær *puh* for en jobb:Her tar jeg bilde fra terassen vår.. og plutselig så var det en hytte til nedforbi oss..

Ja det var herlig å få litt mer luft rundt seg.. Så i morgen er det opp igjen for å felle noen fler.. hm.. hvis ryggen holder da...

Tusen takk alle sammen som er så snille å legger igjen så koselige kommentarer til meg..Ønsker dere alle en fortsatt god sommer, og håper det blir noen dager med sol fremover nå.

Klem fra Elisabeth

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Elisabrth!
Kjempesøtt kort da! Nå blir ho glad!
Ja ikke sant det har vært nitrist vær! Har hatt barna hos meg en måned nå, å det har vært stort sett dårlig vær! Blir så lei meg, for jeg hadde så mange planer for sommeren. Men noe har vi da fått gjort... I morgen drar barna til faren sin for resten av sommeren, så nå blir det stille her hos meg! Snufs! Finværet kommer vel nå da, når du skal jobbe og barna mine drar vekk! Jaja, ikke noe vi kan gjøre noe med... Vi treffes vel snart tenker jeg, ..nede på butikken om ikke annet. Sommerklem fra Trinemor!

emilia in Taiwan sa...

I love this one! I clicked the picture and took a close look, the layers you made are wonderful!!

Anonym sa...

Underbart kort!
Men du!!! Vilken utsikt ni har, fantastiskt fint.
Stort grattis till dottern som fyller på tisdag.
Många kramar Susanne

Casa Ottman sa...

Många nya härliga kort ser jag :)
Gillade tanten astrid *s*
/Helena

Anonym sa...

Kortet till dottern är verkligen kanonfint. Vilken helt underbar utstikt ni har från er terass. Du har verkligen haft otur med vädret på din semester. Du har i allafall fått pyssla en hel del.
Kramar till dig från mig/Gunilla

Anonym sa...

Hei på deg.
Hadde store planer for helgen, stemplet opp en del magnoliatrykk, og tenkte jeg skulle male de på hytta. Så ble det fisking og masse koz i stedenfor. Det ble jo til og med fint vær...... Godt vi skal begynne på jobb i morra :-(
Kommer sikkert innom en tur hvis muligheten byr seg. Koz fra Karianne

Anonym sa...

Hej hej tjejen!
Titta i min blogg för du har blivit tagen.
Kram/Gunilla

Peet sa...

Beautiful card, Elisabeth!!!

Unknown sa...

vilka underbara vyer!! Kortet är jätte fin!! =)

Her er noen av mine layouts