torsdag 26. juli 2007

Miriam 8 år.. og mamma..

Nå har jeg laget kort til minste jenta mi som blir 8 år på mandag..
Hun er liksom en liten prinsesse, så da jeg fikk dette trykket av Inger Marie så tenkte jeg på Miriam med en gang..





Det neste kortet er til min kjære mamma.. Hun har også bursdag snart...
Den fine swirlen er fra Aud`s design. Tekst stemplene er fra Kreativ Hobby. Og magnolia hjertene har Inger Marie stemplet opp til meg. Hun er jo bare så snill med meg. Lurer på hva jeg skal gjøre med henne... *hi hi*
Bildene er ikke så bra.. er tatt med mobilen..
Nei nå må jeg nok finne loppe kassen.
Ha det bra så lenge.
Klem fra Elisabeth

9 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei på deg, søte, snille deg :)
Tusen tusen takk for at du har "tatt meg" i "Rockin´Girl Blogger :)
Ble utrolig glad nå..smiler trill rundt ;)..hihi
Og de siste kortene dine her er jo bare...sukk såååååå nydelige.
Du er mega flink Elisabeth, henter masse inspirasjon hos deg.
Og nå gleder jeg meg til å lese "Ett Trykk" og få se vinnerbidraget ditt. Gratulera sååå mye!!
Og du ?? Jeg kan kanskje bytte noen stempler med deg jeg, men jeg er litt på det stadiet at jeg ikke klarer å skille meg fra noen av stemplene mine ennå... Så jeg kan jo kjøpe noen av deg da. Må bare se hva du har først ;)

Ha en go dag vennen, nå må du nyte helgen.

Klem fra Inger Marie

Anonym sa...

Hei hei!
Det ble jammen to nydelige kort! Du er så flink Elisabeth! Har ikke laget noe kort på lenge jeg nå, så jeg kjenner det klør i fingrene etter å få begynne igjen. Kjøkkeninnredningen tar vist hver eneste time av døgnet for tiden. Har ikke hatt tid til å besøke deg på butikken ennå en gang!

Unknown sa...

vilka underbara kort du har gjort igen!!!!

Anita Hagen sa...

Du verden så flotte kort du har laget. NYDELIGE! Gøy å se at du har dekorert hele kortet :-)

Ikke noe å utsette på at bildene er tatt med mobilen, de er mer en tydelige nok til at vi ser dine flotte kunstverk.

Ha en superduper kveld videre!'

Klem Anita

emilia in Taiwan sa...

Wow!!These are gorgeous!
I love the dices with a total of 8!! Great one!

Elisabeth sa...

å tusen takk alle sammen for så koselige kommentarer.. Inger marie,Jeg henter masse inspirasjon fra deg også vennen..
Trine, nå må du henge i med kjøkkenet ditt sånn at jeg får se deg litt på butikken hihi..
tusen takk Anita og sari for koselig kommentar *smiler*

Beth Norman-Roberts sa...

Wonderful cards.

Anonym sa...

Vilka fina kort du har gjort. Du är verkligen jätteduktig. Gillar speciellt kortet som din mamma ska få. Annorlunda och stilfullt.
Ha en bra vecka. Kramar till dig/Gunilla

(Favvis)Maria sa...

Superfina kort! Gillar det översta jättemycket. Turkost e så fint med orange. Tack för din fina kommetar!=)

Her er noen av mine layouts