mandag 23. juli 2007

Jeg ble "tatt" av gunilla/nilla


Jeg har blitt "tatt" av gunilla/nilla.. Tusen takk snille deg. Jeg må gi den videre til 4 stk. hm.. ikke så enkelt å velge for det er mange der ute om er veldig flinke.. men her er mine valgte:
inger marie, pixelit, landstoken og trine..
Ja i dag er det første dagen min på jobb etter 4 uker ferie.. Og det var nå faktisk litt godt at det regnet i dag.. Men det har vært noen herlige dager i helgen. Men kan ikke akkurat skryte av denne ferien. Gleder meg faktisk litt til å begynne igjen også. Da treffer jeg alle kort vennene mine igjen. Vi snakkes. Klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei igjen Elisabeth! Tusen takk for at du "merket" meg som "Rockin Girl Blogger"! Jeg er nesten litt rørt! Du har iallefall fortjent den Elisabeth! Skal nå bli kjekt å se deg på jobb igjen da! Synd at ferieværet har vært så elendig, men kanskje vi får finværet senere. Vi snakkes da.

Anonym sa...

Bare hyggelig det trine..Jeg begynte i dag.. Men det var litt gøy også. var kommet magnolia stempler og i morgen kommer det en del blomster og masse bånd.. Kjempe gøy med noe nytt.. Nå har jeg besøk av søsteren min og datteren hennes, så vi skal kose oss hele uken.Bare synd jeg må på jobb hele dagene. Men kveldene har vi jo.. Snakkes klem fra Elisabeth

Her er noen av mine layouts