torsdag 16. august 2007

Bilder som skal scrappes

Hei hei..
Nå er det en liten stund siden jeg har lagt inn noe her.. ikke har jeg fått laget noe kort heller... men her er noen bilder som jeg har tenkt å scrappe.. Jeg ble ringt opp av ei dame ssom hadde vært på kurs med meg på voss,- om jeg ikke kunne ha et scrapbook kurs på dale i oktober.. så da tenkte jeg at jeg kunne lage et sommer emne.. så her er noen av de bildene som jeg skal bruke til det..

I morgen reiser vi til Voss og det gleder vi oss alle sammen til. Skal bli så utrolig herlig å komme hjem til mamma og pappa. Og mamma med de herlige matrettene som hun tryller frem hi hi..
Og det skulle visst være en jakt messe også, så det gleder guttene seg til..

Her tidligere i uken fikk jeg uventet penger inn på konto *jippi* det er nå ikke hver dag i alle fall.. Og jeg fikk det bare for å sitte å kose meg å lage kort.. så jeg kjøpte en flaske vin til denne snille koselige damen som ordnet denne supre overraskelsen til meg.. Håper den smaker og kos deg i helgen...
Nå skal jeg gå å pakke.. barna har fått hver sin liste så de er i full gang *knis*

Ha en riktig god helg alle sammen

God klem fra Elisabeth



6 kommentarer:

Anonym sa...

God tur til Voss da, og kos dere i helga! Må huske å få med deg kameraet ditt hjem nå da! (-;

Inger Marie sa...

Heii på deg vennen!!

ÅÅ så gøy å komme hjem å få en så koslig hilsen i bloggen min fra deg. Du er så snill og go vennen. Blir så glad hver gang jeg får melding.
For noen nyydelige bilder.
Kommer nok til å bli noen super flotte scrappe sider med de bildene.
Og forstår godt at du gleder deg til å komme hjem, alltid godt å få mors matretter :0)
I dag har jeg vært ute på farten nesten hele dagen.
Var og spiste på Egon.
Ungene måtte ha ny garderobe til skolestart så vi har virkelig vært på shopping. Etterpå var vi og spiste kvelds hos foreldrene mine. Kjempe koslig!!

Ha en super fin helg vennen :0)
Hils mann og barn :0)
Og god tur!!
Så snakkes vi over helgen :0)

Goe klem fra Inger Marie

Elisabeth sa...

huff ja trine, det gleder jeg meg masse til at jeg får det tilbake.. Har jo måttet lånt på jobb nå siden mitt har vært borte så lenge.. hihi

Å for en koselig dag dere har hatt i dag da.. og jeg tenker nok at barna har kost seg med god mat og fått masse fine klær.. jeg tenkte jeg skulle se om jeg finner noe når vi er på voss. de har litt mer utvalg der.. her har vi faktisk bare 1 butikk til barn og bare 1 til oss.. og faktisk så er jeg ganske tom i klesskapet jeg også hi hi.. vi snakkes
god klem fra Elisbeth

Anonym sa...

Vilka kanonläckra kort! Det kommer bli fina LO:s med dessa.
En stor kram till dig

(Favvis)Maria sa...

Tack för dina alltid så snälla kommentarer!=) Blir jätteglad! Underbara bilder!

Karin sa...

Mycket härlig inspiration här hos dig!!

Her er noen av mine layouts