søndag 9. september 2007

Kommet hjem fra messa...

Hei hei alle sammen;)


Ja da var jeg kommet hjem fra messa... åååå jeg har hatt en hel super helg altså;)


Det øverste kortet lagte jeg på kurs med Torhild. Det stempelet var jo bare så utrolig herlig..


Det andre kortet her laget jeg på kurs med sonia.. Ikke helt min stil men en helt super måte å lage kort på;)



.. det var et "pop up card"...
Her er noe av det jeg fikk kjøpt meg.. Nei det var ikke så mye.. så jeg har vært snill pike med lomme boken min hi hi
..Her er premien jeg fikk fra srapshop for 1. plassen med kortet mitt i ett trykk og en personlig hilsen fra de på scrapshop.. Ble kjempe glad for den;)
Jeg var så heldig å vinne konkurransen på messa, så dette var premien for det:



og denne puncheren fikk jeg av den utrolig koselige damen på scrappejungelen da jeg hjalp henne med å sette opp varer på messa..På kvelden var jeg med Torhild hjem og vi spiste pizza, pratet og koste oss.



Og i dag har vi vært i sommerfugl parken sammen med barna og svigerinnen min m/barn. Og det syns barna var veldig gøy. Det var noen flotte farger på de.. de kom og satte seg på hendene til barna.. Kan tro det var gøy for de;)



Og jeg har vært så heldig igjen å fått post... Se dette koselige kortet som jeg fikk av mariaammar.. men ikke bare det.. jeg fikk masse fin trykk også... tuuuuuusen tuuuuusen takk snille du..


Og så har jeg fått post fra Helena ... juhuuuuuuu tusen tusen takk for stemplene.. kan tro jeg skal kose meg nå altså hi hi..

Ha en super gøy søndag alle sammen

God klem fra Elisabeth

9 kommentarer:

Ewonne sa...

så många fina kort du har gjort!!!
Jag är väldigt avundsjuk på alla dina nya fina saker också ;o)
Mässa låter jättekul, själv ska jag på min första den 6 okt och ser fram emot det väldigt mycket!!!
Kram ewonne

Inger Marie sa...

Heiii vennen!!

Så kjekt at du har hatt en kjempe kjekk helg.
Og du har nå fått med deg hjem mye gøy da :)
Ser du har anskaffet deg de nye utklippskortene fra Åshild og de. De MÅ jeg bare ha :)
Og det herlige julestempelet og punsjen du fikk. Du har jo vært utrolig heldig:)
Og nydelig kort har du fått også :)
For ikke å glemme de fine kortene du har laget på kurs. Det øverste var jo nyydelig. likte utrolig godt det stempelet.

Jeg har ryddet for det meste idag, det trengtes. Klær og sko..det ble endel å kaste, også har jeg fått laget noen bestillingskort :)
Skulle jo jobbet med Nm oppgaven da..hihi

Ha en go natt og en fin ny uke!!

Go klem

Anonym sa...

Hei Elisabeth!
Ser ut til at du har hatt ei kjempe gøy og innholdsrik helg! Å så heldig du har vært... premier, gaver, kurs og sikkert masse inntrykk! Det øverste kortet er så søtt! nydelig stempel!
Jeg ønsker meg en messetur jeg også, så neste gang det er i nærheten hiver jeg meg i vegen. Har vært på motemesser og båtmesse, men det blir jo ikke det samme...!
Gleder meg til å se hva du lager ut av det du hadde med fra messa!
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Hallo där vännen!
Verkar som att du har haft en super bra helg, härligt! Så mycket nytt och fint här var att titta på. Korten du har gjort var verkligen jättefina. Snyggt målade och härligt komponerade. Så har du shoppat en del och fått en hel massa annat, härligt. Skulle fråga dig om beställningen av hÄnglars julpaket. Verkar som du kan beställa det nu eller? Hör av dig så det inte blir ngt fel.
Sköt om dig så hoppas jag vi hörs snart igen. Kram/Gunilla

Karin sa...

Så härligt att åka på mässa. Jag längtar till mässan här i södra Sverige sista helgen i september.
Många fina kort du gjort. Det översta är helt undebart!!!
Hälsar Karin

Anita Hagen sa...

Hei vennen. Åååååå så gøy å se/høre at du har hatt en fin weekend (det var jeg forresten aldri i tvil om). Så utrolig mye flott du har kjøpt, og fy fasan så mange flotte kort du har laget. Nydelig! Det asiatiske kortet var bare såååååå herlig da. Nydelige farger og masse herlige detaljer.

Ha en superdupertoppers mandag videre!

STOR klem

Anonym sa...

Du är SÅ duktig, vilka kort du har gjort, superfina!
Vad kul att mässan var lyckad, fina grejer du hade fått och köpt. De där snögubbarna var bara för söta.
Ha en go vecka!
Många kramar Susanne

Bettan sa...

Här var det nytt i din blog igen.
Du är så duktig på att göra kort. Superfina!
Kul med mässa och fina saker.

Ha de gott! KRAM

Anonym sa...

Halloen Bettis.

Det var veldig mye fint å se.
Gratulere med premien,du er flink.

Helsing Mams og Paps.

Her er noen av mine layouts