lørdag 22. september 2007

Et bilde fra fjellturen..



Hei hei alle sammen;)


Jeg har ikke blitt ferdig med noen av prosjektene mine enda heller.. Men hadde lyst til å vise dere noen bilder fra turen i fjellet med Miriam og Frida.. Ja de koste seg der oppe i den fine blåbær lyngen.. Jeg tok en del bilder som jeg skal scrappe..(godt at jeg lager meg enda flere prosjekter..hihi.. Er de ikke herlige disse to..

I dag skal jeg på blåtur med venner.. og jeg er av den typen som liker å vite hva som skal skje.. så jeg vet ikke helt om jeg liker dette her hihi.. Ikke har vi fått vite hvem som skal være med heller (vet bare om noen..) og så at vi skal ha varme klær med oss. For vi skulle visst være ute..

Så nå skal jeg gå å pakke sekken med mye varme klær og god drikke .. Kryss fingrene for at dette skal bli gøy...

Ha en kjempe fin helg alle sammen

God klem fra Elisabeth

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka UNDERBARA foton du tagit och vad härligt det ser ut, man blir ju lite avundsjuk på den fina naturen.
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Kramar Susanne

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Så nydelige bilder!!
Gleder meg til vi to skal på foto tur........
Kjekt å høre at du hadde det gøy i helgen :)
Jeg har hatt en utrolig koselig helg!

Har hatt kusina mi på besøk og vi har kost oss masse.
Nå har jeg akkurat kjørt henne til bussen :)
Nå skal jeg sette meg ned å begynne på prosjektene mine..hihi
Venter på tlf fra deg med et hav av ideer...ler.

Ha en fin søndag videre!!

Go klem

Anonym sa...

TACK gulliga Elisbeth för värmande ord. Det kändes gott att läsa.
Många kramar till dig och en fortsatt trevlig vecka

Anita Hagen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita Hagen sa...

åååååååå så utrolig herlige bilder. Tydelig at du virkelig vet hvordan en speilrefleks funker!! Og jeg sier det igjen, jentene dine er virkelig nydelige!!

Håper du hadde det helmax på blåtur. Så forresten sånn ut på det flotte bildet du sendte meg *knis*

Kos deg videre vennen!

Klem Anita

Her er noen av mine layouts