torsdag 13. september 2007

Et bryllups kort og et medaljong kort..

Jeg fikk bestilling på et bryllupskort.. og jeg hadde lånt bort magnolia stempelet mitt, og da hadde jeg bare ett igjen.. men så visste jeg at de andre to som hadde laget skulle i det samme bryllupet.. og da tenkte jeg at jeg måtte bruke ett annet stempel. Og da ble det penny black pinnsvinene jeg brukte. De har liksom bare stått i hylla mi lenge uten å bli brukt... Jeg har fargelagt med distress. Dette kortet har jeg laget for 2 år siden.. men hadde bare så lyst til å vise det.. "Medaljong" kort er dette.. Her har jeg brukt ett stempel. Stemplet det opp 3 ganger på grønn og 3 ganger på mahogny farget kartong med gull embossing. Og så klippet ut mindre og mindre deler av stempelet.. Ja det tok tid hi hi..
Her ser dere et nærbilde av oppbyggingen av medaljongen..
I kveld har jeg vært hos en veninne av meg som flyttet i nytt hus i sommer.. Hun hadde laget herlige boller så vi spiste og koste oss.. Og satt ute til nesten 9.. og merket godt at høsten er her..
Og så når jeg kom hjem fikk jeg telefon fra inger marie. Hun er jo bare så utrolig koselig å prate med. Tusen takk vennen for en koselig samtale.. Du er jo alltid like blid du. Ja blir rett og slett godt humør av å prate med deg;)

Ha en fin torsdagskveld alle sammen
God klem fra Elisabeth

13 kommentarer:

Inger Marie sa...

Wow så FANTASTISK FLOTT medaljong kort..blir helt stum her.
Du er bare utrolig kreativ vennen.
Og bryllupskortet var også nydelig.

Tusen takk for koslig tlf samtale.
Alltid like koslig å prate med deg!!
Skal legge ut mitt jeg også.

Go klem

Anita Hagen sa...

O'my gosh, det medaljongkortet var bare helt fantastisk. Forstår godt at det ligger mye tid bak. Nyyyyyydelig!

Klem Antia

Peet sa...

ohh, de flower is so beautiful, great Elisabeth!!!

Peet sa...

ohh, de flower is so beautiful, great Elisabeth!!!

Aud sa...

Helt nydelige kort!!!

Det kalenderstemplet du lurte på, kommer fra ei stempelplate fra Scrapmagasinet.no - den heter 25B. Det er Lisbet/Krumelure på Rubberstampsforumet som har designet den - plata er helt super - ei MÅ HA plate! ;o)

Ha en strålende helg! :o)

Lena sa...

Bryllupskortet er jo kjempeflott! Trine og Eirik blir nok glade for det, så får det heller være at jeg hadde lånt stempelet ditt! De får det jo på et kort likevel da! he he Gleder meg til bryllup i morgen, men været skal visst ikke bli noe bra. Vurderer å kjøre om Sand hvis det skal blåse sånn. Liker IKKE bølger!!

Klem

Anonym sa...

Hei på deg!
Så søte de pinnsvinenen er da! Kjempe fint bryllupskort!
Ja jeg husker vi satt med de medaljong kortene...litt av en jobb det, men så ble de jammen fine også!
For et deilig innevær det er i dag! Blir nok ikke noen hyttetur i helga alikevell, når været er slik. Får finne på noe inne i stedet.
Ha en fin dag!

Cathrines-creative sa...

O`gosj, medaljongkortet var veldig fint, ser jeg må ta i bruk de stemplene jeg har liggende her, har tre stykk som nesten ikke er brukt, he he...... ting tar tid...
Bryllupskortet var lekkert det og....:-)
Du er bare så utrolig flink, morro og følge med på det du lager....

Du spurte om jeg kan lære deg å lage PP, selvsagt kan jeg det, men kanskje jeg kan få mail adr din så kan jeg sende deg en forklaring.... Eller vi kan ringens, det hadde vært koselig:-)
Mai adr min ligger i bloggen min. Så bare ta kontakt så skal jeg ordne en forklaring til deg...

Ha en fin dag,

Klem Cathrine

Anonym sa...

Vad fint Penny Black stämpeln passade till just detta tillfälle. Kortet är underbart. Din medaljong är ngt alldeles extra. Såå underbart fin och vilket jobb du har lagt ner på detta kort!!
Idag ska jag och mannen hjälpa äldste sonen att flytta till egen lägenhet. Han är eld och lågor över detta.
Ha en underbar fredag.
Kram/Gunilla

Anonym sa...

Oj vad otroligt häftigt medaljongkort du gjort.DU år så otroligt duktig tycker jag!!
Jag har inte hunnit göra något i veckan,ett kort i onsdags,som ligger på kort i fokusbloggen,efter en skiss,men inget mer tyvärr.Det är trist när tiden inte räcker till.
I helgen blir det nog inte heller så mycket gjort,utan då blir det storstädning på vår gård,samt att det blir städning och tvätt...usch usch,inte kul alls,men det måste ju göras.
Ska bli spännande att höra hur det var i butiken för dig,hur det gick för alla att göra en sko.
kram kram !!

Unknown sa...

Kjempeflotte kort igjen, og det medalsjongkortet..Wow....lekkert og for eit arbeid du må ha hatt med det!!!

Ha ei riktig god helg!

klem,
Jorunn

Unknown sa...

Hei igjen og takk for koselig kommentar i bloggen min...tenkte berre eg skulle svare på spørsmålet ditt...det er en revolution dies, (som eg bruker i Cuttlebuggen...)

Anonym sa...

Du är otroligt duktig, så himla fantastiskt fint.
Stor kram o trevlig helg!
/Susanne

Her er noen av mine layouts