torsdag 10. april 2008

Miriam lager album..

Hei hei alle sammen;)
Ja nå var det en stund siden jeg hadde oppdatert her altså..
På mandag hadde vi treff og det var kjempe koselig. Jeg fikk skjært opp alt jeg skulle ha til bordkortene jeg skal lage, og wizard maskinen min gikk varm en stund hi hi. Jeg tror faktisk at jeg var et "uromoment" for de andre... det skal ikke gjenta seg damer... hi hi...

I går hadde jeg fri og jeg fikk sitte og kose meg litt på hobby rommet mitt, men det kan jeg ikke vise helt enda...
Men her er minste jenta som hadde så lyst til å lage sånn album som Elisabeth og jeg lagte..
..her sitter hun dypt konsentrert...
.. ja og var veldig fornøyd med slutt resultatet.. syns hun er kjempe flink jeg altså;) I dag har jeg lang dag på jobb, men i kveld kommer Elisabeth til meg og vi skal kose oss igjen med albumene våre.. jo da og litt cola og sånn da hi hi..

Ha en kjempe fin dag alle sammen.

Klem fra Elisabeth

7 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Gunilla/Nilla sa...

Det där var mysiga bilder. Vilken söt dotter du har!!
Hoppas att du får en mysig pysselstund med vänninan.
Kram till dig vännen/Gunilla
Jag har mailat dig.

Turid Mari sa...

Hehe! Før ei skjønn datter du har!
Må være gøy å kunne dele hobbyen sin me ungan sine! Også så flink ho va!!!

Håpe at du kose dæ masse i kveld!
Klem fra Turid.

Else Irene sa...

Herlig jente du har, og så flink og konsentrert hun er :)

Kos dere i kveld :)

Klem, elsi

Karin sa...

Härligt att pyssla tillsammans med dottern!!! Ha en skön helg!

Anonym sa...

Vad duktig hon är din lilla tjej, blev jättefint. Precis lika söt som hon är själv.
kramar Susanne

Anonym sa...

Halloen Miriam.
Du er jammen meg flink.
Hvis du fortsetter sånn,
så blir du snart lika flink som mammo.
Helsing Besto og Besten.

Her er noen av mine layouts