onsdag 23. april 2008

Bordkort til konfirmasjon...

Hei hei alle sammen;)
Ja nå er det jammen hektisk fremover... jeg har fått i oppdrag å lage bordkort til en konfirmant.. så sånn ble de.. det er i str 28x5. Jeg har brukt embossing dies fra cuttlebug for å få mønster på den rosa kartongen. Sommer fuglene er spellbinder dies. Og tagene har jeg skjært ut med cricut og skrevet navnet for hånd..
.. syns de er så fine disse sommerfuglene... Det var det jeg hadde å vise nå... er nesten ferdig med bordkortene til konfirmanten her også... og har bare 9 sider igjen på albumen... så regnet kan egentlig bare komme nå altså hi hi..

Ha en kjempe fin uke;)
Klem fra Elisabeth

7 kommentarer:

Turid Mari sa...

Så søt dissa va, Elisabeth!!!
Du e så flink å hjelpe til med bordkort og greier :)
Kjempesøte sommerfugla!!

Håpe du har det bra!! :)

Stor klem fra Turid.

Anonym sa...

Hei vennen,

And still finding time to create something beautiful as this.

Stor klem fra Aleida

Lena sa...

De er kjempesøte de der altså! Og de du holder på med til deg selv er jo flotte også:) Du er effektiv altså. Regnet ja, det kan godt komme. Men jeg har så utrolig mye å gjøre på jobb også. Får nesten ikke tid til kort før fredag kanskje. Men da kommer mor mi:)

Klem

Daan sa...

Hi Elisabeth,

What a great card for your mama

XOXO

Daan

Gunilla/Nilla sa...

Så vackert det blev. Dom där fjärilarna var verkligen fina. Var kan man få tag i sådana?
Ha en underbar dag.
Sköt om dig vännen
kram/Gunilla

Unni sa...

Nyyyyydelig!!!!!
Likte størrelsen, den vil bli et blikkfang på bordet:)
Unni

Anonym sa...

Nydelige bordkort! Nå fikk jeg den inspirasjonen jeg trengte!:)

Her er noen av mine layouts