tirsdag 1. april 2008

3 LOer til albumen til konfirmanten...

Hei hei alle sammen;)
Ja da har jeg hatt besøk av Elisabeth i kveld og vi har storkost oss;)
Jeg fikk laget 3 sider i albumen til kofirmanten. Den første her er et bilde jeg har fått av mammaen hans. De har vært venner siden de var små disse to gutta her.. .. her er et bilde tatt av de når de var på fisketur..
.. dette er også et bilde som jeg har fått av mammaen hans. Jeg syns det var så koselig dette bildet..
Så nå har jeg kommet et stykke på vei;)

Jeg har hatt litt problemer med dataen i det siste.. når jeg skal inn å kommentere hos dere kommer det feilmelding på mange blogger.. og så går det så utrolig seint alt..
Men jeg takker for alle koselige kommentarer jeg har fått *smiler*

Jeg har også fått award og den får jeg sende videre i morgen..

Ha et bra så lenge;)

Klem fra Elisabeth

19 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Vilka toppenfina lo´s du gjort vännen!! Superduperfina med härliga foton! =D
Det har varit strul med blogg.se i flera dagar. De har bytt server. Så man har varken kunna kommentera eller uppdatera..*morrar lite* Men NUUU så funkar det igen! =)
stor kram Petra

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Så utrolig flink du har vært :)
Er kjempe imponert. 3 sider...wow
Og de er jo så utrolig flotte..du er bare så flink til det her.

Ha en flott dag vennen :)

God klem

PS! sender deg melding

Trine sa...

Hei Elisabeth!
Jammen har du fått gjort mye i det siste! Du er søren meg flink!
Kjempe fine sider og innbydelse til konfirmanten!
Du må ha en fin dag/kveld!
Klæm!

Turid Mari sa...

Åi så nydelige LO's :) Det ser så gøy ut, men æ har liksom aldri kommet mæ te det! Så fint at du har jobba inn de eikebladan i dissa også, så får det heile en fin heilhet!! lurt, lurt :)
Også så produktiv du har vært ;)
Ha en fin onsdagskveld!
Stor klem fra Turid.

Janne sa...

Heisann...
Så effektiv du er da, blir ikke konfirmanten glad for den albumen så vet ikke jeg - en kjempe super gave både å få og gi ;0)
Du er bare SÅ flink atte Elisabeth.

Klem Janne

Daan sa...

Hi Elisabeth

What a great LO's did you make

Hugs Daan

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
De ble jo kjempefine de sidene dine.
Kan tro det blir kjekt for han å få den albumen.
Vi snakkes vel i morra tenker jeg.
Koz

Karin sa...

Vilka fina layouter du gjort!!
Kram

Camilla sa...

hejsan Elisabeth!
hittar hit till dig via Anita.
Och gisses vad här fanns mycket vackert att titta på.
Både LO och kort.
Vilka vackra färger du använder och många spännande dekorationer.
Är det ok att jag lägger en länk?
Hit kommer jag gärna tillbaka.
Din sida kommer att besökas flitigt av mig.
En go Kram: Camilla

Anita Hagen sa...

Fy søren så lekkert, både invitasjonen og albumet. Supersnilt av deg å lage dette med bilder tilbake før din tid. Ikke bare snilt, men utrolig raust og stort av deg. Men det overrasker meg egentlig ikke, for makan til stort hjerte skal man virkelig lete lenge etter.

Gleder meg til å se hele konfirmasjons-pakka ferdig :0)

Nattinattaklem :-)

Anonym sa...

Hej Vännen,
hoppas du har det bra.
Mycket snyggt har du gjort i alla fall. Jag tycker du är såååå himla duktig.
Fortsatt trevlig helg!
**kramisar**

Peet sa...

3 wonderful lo's Elisabeth!!!

Anonym sa...

Hej vännen!Oj,vad de var fina LOs du gjort,Kan tro konfirmanden blir glad minsann.Hoppas din helg varit bra?kram!

Unknown sa...

Hei Elisabeth!
Så herlige LO`er! Perfekte fargesammensetninger og lekre detaljer, slik det er på alt du lager!! Herlig!

Lekker invitasjon også!! Likte så godt fargene!

Ha ei flott veke!

klem,
Jorunn

tessa sa...

har gitt en award til deg ;-) se i bloggen min

marja sa...

what a wonderful lo's Elisabeth!!!!!!!!

Marte sa...

Bli med på min blogcandychallenge!

Da blir jeg så gla'! :)

Klem fra Marte

tessa sa...

å so fine dei va!!!!

Her er noen av mine layouts