tirsdag 4. august 2009

Bursdagskort til mamma...

Mamma hadde bursdag på søndag og da lagte jeg dette kortet til henne. Jeg har laget det ut fra Anita sin tutorial konfirmasjonskort med kredittkortløsning som pengelomme. (Og når jeg skal prøve ut noe nytt så lifter jeg for å få det til første gangen hi hi)
blomstene har jeg "dyppet" i versamark og drysset litt glitter over..

Har jo selvsagt brukt stempelglede`s stempler.. her har jeg stemplet Maribel på frostet memory glass og inn i metall ramme..




Her har jeg stemplet et av hjertene med versamark og brukt 3 forskjellige farger pearlex og så tatt 3 lag med blank superembossing. Jeg har brukt dette hjertet som en lukkemekanisme med magnet bak.. og når jeg skulle feste sommerfuglen så hoppet den bare ned og festet seg i magneten..

Inni kortet.. her har jeg fulgt tutorialen til Anita..

..baksiden av kortet..


Rammene til bildene mine har jeg lastet ned hos xtinas scrappeverden, hun har laget utrolig mange fine rammer. Tusen takk for at du deler med oss;)
Ha en fortsatt fin sommer alle sammen..
Klem fra Elisabeth

8 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Se det du.
Det ble utrolig flott.
Nydelige farger, og kjempeflott pyntet. Du er sååå flink.
Tenker mamma'n din ble glad for det.
Klem fra Kaia

Unni sa...

Nydelig kort! Stilig detalj med ramme og glass:)
Unni

Ruth sa...

Dette var bare nydelig!!!

Anonym sa...

Hei igjen!;D
ååå, så nyydelig kort!! Fargene, pynten og stemplene er herlige;D
Og tusen takk for komentaren i min blogg;D
Klem Ida:o)

Audhild sa...

Utrolig flott kort du har laget. Fine farger og mange lekre detaljer.

Lene Aase sa...

WOW, så utrolig lekkert og delikat kort:)

Klem fra Lene:)

SusanneSj sa...

Denna skapelse var hur flott som helst. Du är duktig Elisabeth.

Vad skönt att ni hade det bra i Göteborg. Finns massor att hitta på där.

Ha det jättetoppen!
Många kramar Susanne

Carin sa...

Hi Elisabeth,
I visited your blog for the first time, what a beautiful cards do you make, wow! Especially the cards with the stempelglede stamps, I lóve these stamps. Unfortunately they don't sell to Holland.
Have a nice weekend!
Carin

Her er noen av mine layouts