søndag 30. august 2009

bare lekt meg litt..

Dette ble bare noe helt enkelt ... Har alltid hatt lyst til å prøve den transfer teknikken.. jo da jeg har prøvd meg noen ganger tidligere også men alt havnet i bosset.. Så dette er faktisk det beste jeg har fått til, og jeg trenger enda mer øving for dette synes ikke jeg var noe lett..
Jeg skulle prøve meg på en utfordring og da brukte jeg dette bildet. Det skal veninnen min få, men så måtte jeg jo sende noe til barna hennes.. så derfor ble det en liten gave pose som de skal få noe godt oppi. Klem fra Elisabeth

4 kommentarer:

Lene Aase sa...

WOW, for en lekker gavepose, digger den!!!

Klem fra Lene:)

❤ Kaia sa...

Nydelig pose, i herlige farger.
Transferteknikk ja, har aldri prøvd det, og ikke sett noen som har gjort det heller.
Flott idè til et kurs kanskje ??????
Ha ei flott uke.
Klem fra Kaia

SusanneSj sa...

Läckert annorlunda kort.

kram

Inger Marie sa...

Der fikk du prøvd deg på den teknikken vi snakket om. Kjempe flott ble det jo.
Ehh det var ikke dette jeg så bilde av idag???
Men var nydelig denne også da
vennen :)
Snakkes
God klem

Her er noen av mine layouts