søndag 13. april 2008

Hjerte boks og melkekartong..

Hei hei alle sammen;)
Ja så var helgen over.. skal si det går fort når man har fri altså...
Fredag hadde jeg besøk av Hilde, og hun var så snill å hjelpe meg med disse to tingene som vi skal ha på kurs på onsdag.. så nå er alt klart;) tusen tusen takk vennen.

Her er hjerte boksen som vi skal lage:
( viser bare den ene siden sånn at det kan være litt spennende..) .. og her er melkekartongen..
Da ønsker jeg dere alle en kjempe fin uke;)

Klem fra Elisabeth

13 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Så det är dax för kurs igen. vad roligt. Vilka fina saker du har fått gjort till kursen. Kommer säkert att bli supertrevligt.
Ha en bra vecka
stor kram till dig
*Gunilla*

Cathrines-creative sa...

Hei, her var det kommet masse flotte ting, du er veldig flink.... kunne gjerne tenkt meg å se hvordan du dekorerer de melkekartongene og boksene litt mere(alle sidene). Har to som står klare for dekorering her, men kommer ikke helt i gang....
HJELP....

Håper du får en fin dag, klem

Karin sa...

Underbara!! Tänk om jag kunde vara med på den kursen...
Kram

Anonym sa...

Sooo beautiful. If we did not have the cricut, where would we be? Having our children drink too much milk I think hihihihi. Just for our hobby hihhihi. Come on children, only 3 more liters to go today, come on! No, you cannot go to bed already, first the milk! Mummy needs the kartongen!

Anja's weblog sa...

This is so beautiful. Love it:))

Hugs
Anja

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Åååå så nydelige ting de skal få lage på kurset :)
Heldige de som skal på det :)
Jeg ringer deg når du kommer hjem fra jobb idag vennen :)

God klem

❤ Kaia sa...

De var knallfine...;-)
Nesten dumt jeg ikke har meldt meg på kurset, men vi får se neste gang.
Takk for i går og inspirasjonskortet, det gikk så det suste. Alltid gøy på de kveldene (iallefall når vi får produsert noe).
Snakkes vel i morgen.
Koz

Anonym sa...

Heeeej!
Du är så duktig, alltid lika snyggt.
Hoppas allt är bra med dig.
**kramisar**

Gunhild sa...

Så fin boks og melkekartong! Heldige de som var på kurs i dag :)

Ha en fin uke videre, og en god helg!

Klem fra Gunhild

Gunilla/Nilla sa...

Hallo där vännen!
Det var underligt att du inte fått mitt mail. Hoppas jag har rätt adress.
Tänkte bara höra med dig ang muffinsen som jag gör och säljer. Du skrev att du var intresserad. Du kan väl maila mig om du fortfarande är det så det inte blir något fel.
Kram till dig och ha en bra dag
*Gunilla*

Heike's Creativeplace sa...

Wow, absolut fantastic Work, beautiful Colors,love it........

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Daan sa...

What beautiful Elisabeth,

xxx

Daan

Her er noen av mine layouts