søndag 20. april 2008

En fantastisk helg...

Hei hei alle sammen;)
åååååå for en fantastisk helg dette har vært.. BLÅ himmel og en kjempe stor SOL;) ja det har vært helt fantastisk.
Jentene og jeg hadde en koselig liten skitur i dag...
.. og vi var alle godt humør hi hi... Har dere hørt at det er scrappe og stempel messe i stavanger 6. september? I alle fall nå har dere det.. så det er bare til å sette av den helgen.. det er kjempegøy... sjekk denne linken:
http://scrappeogstempelmesse.no/
gå inn og meld dere som frivillig med å hjelpe til eller bake en kake.. det har nemlig jeg gjort;)

Jeg sender mange varme klemmer til tante barnet mitt Daniel som var så uheldig i skibakken i dag stakkar... han brakk foten i dag.. Tante skal sende en "god bedring pakke" til deg;)

Ha en kjempe fin uke alle sammen;)

Klem fra Elisabeth

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så härligt : D
Här i min lilla stad har solen lyst nästan hela helgen, jätteskönt.

Stackars den lille pojken, hoppas han mår bra efter omständigheterna.
Kram o ha en bra vecka

Turid Mari sa...

Så koseli dåkker har hatt det i helga :)
Ser deili ut med sol!! Her snye det tett og e ganske grått :/

Så bra at vi har en hobby vi kan kose oss me når været ikke e no særli :)
Klem fra Turid.

❤ Kaia sa...

Så deilig å være på skitur da, jeg har jobbet litt i hagen, og så dro jeg og Emilie på hytta til mamma og pappa i dag på dagstur, herlig og nyte sola på terrassen.
Snakkes på treff i morra da ;-)
Koz

Daan sa...

Hi Elisabeth,

What a great photo's and what a lot of snow. Here in holland is the spring started and no snow. I really loved snow but we have not so much.

Hugs Daan xxxx

Else Irene sa...

Det så jammen herlig ut!! Her på Jæren er det jammen ikke mye snø å spore..... Men vår har vi fått, det spirer og gror i bedene, og sola skinner og varmer godt etterhvert, deilig :)

Har satt av datoen til messa allerede, jeg stiller som forhandler som vanlig :)

Klem, elsi

Karin sa...

Sååå underbart det ser ut!!!
Kram

Gunilla/Nilla sa...

Vilka härliga bilder på tre snygga tjejer!
Här lyser solen och blommorna har kommit en bra bit i trädgården.
Så underbart det är med våren!!!
Hoppas allt är bra med dig.
Ha en skön dag.
Stor kram till dig vännen
/Gunilla

Her er noen av mine layouts