fredag 5. oktober 2007

Minialbum..





Hei hei alle sammen;)
Vi hadde en kjempe koselig feiring i går.. Ute og spiste god mat og bare koste oss.
Nå ville jeg vise dere albumen som jeg hadde på kurs onsdag..
Rett før jeg skulle gå tenkte jeg at jeg skulle bare brette en mal..
og der stod det helt stille..
Fikk det ikke til å stemme..
men da var det å ringe til Inger Marie... og da fant jeg ut jeg hadde glemt en brett. Tusen takk vennen for god hjelp;)
Når jeg lagte denne så "smatt" hele albumen på plass med en gang..
Men de koste seg på kurset.. Men jeg hadde jo klart å glemme 2 stempler også så da måtte jeg kjøre hjem å hente de mens de satt å jobbet.. Litt av en kurs holder... Ja ja snakket med hun ene i går og hun hadde ikke fått det med seg at jeg var borte så jeg tror ikke det var så farlig..
Har fått bare gode tilbake meldinger at det var veldig gøy;)
Nei nå skal jeg på jobb..
Ha en riktig god helg alle sammen;)
God klem fra Elisabeth

7 kommentarer:

Anonym sa...

Wow så snyggt gjort! Jättefint! Så fina färger och stämplar. Nu har jag länkat till din sida, hoppas det är ok med dig. Ha en trevlig helg! Kram Lena

Karialov sa...

de va et herligt album. :) :)
kjempe flott. :)

klem fra Karianne.

Bettan sa...

Villket underbart album!
Älskar dina färger.
Ha de gott! Klem

marja sa...

wow elisabeth, what beautiful!!!!
I love it!!!!

elisabeth a wish you a nice weekend!

Wendy Schoonhoven sa...

Elisabeth, I really love this minibook you've made....the colors, the flowers, the swirls, they're all just right!! Thanks for visiting my blog by the way, xxx Wendy.

Ewonne sa...

Otroligt fint album du gjort! Du är ju bara sååå duktig på det du gör!
Kram Ewonne

Daan sa...

Wow Elisabeth, what a great project

Hugs

Daan

Her er noen av mine layouts