tirsdag 9. oktober 2007

2 julekort og en dbl LO til kurs..

Hei hei alle sammen;)



I går hadde vi treff på butikken.. vi var ikke så mange men vi hadde det veldig gøy;)



fikk laget 3 jule kort.. det går sakte fremover.. kanskje jeg får alle ferdig før jul hi hi

Her er det første jeg lagte:




Stempelet har jeg fått trykt opp av Helena..

Jeg har brukt CB snøfnugg pregeplaten igjen.. ja jeg likte den godt jeg hihi.... Og så blomster er jo jeg veldig glad i.. Swirlene er QK revolution dies..Her har jeg laget med stempelglede sine stempler.. og papiret er nytt fra Bo Bunny..


(Ikke akkurat så fornøyd med dette da men..)
Ja det var det jeg fikk lagt i går..


Nå var jeg så heldig i dag at jeg jobber i morgen og har fri fredag.. så da reiser jeg til Voss på torsdag.. På lørdag er det scrapbook kurs, og jeg tenkte jeg ville vise dere hva jeg skal ha på det kurset..

Bildene er fra Danmarks turen i sommer. Jeg har brukt wizard maskinen min og puslespill dies fra spellbinder. Jeg har også brukt revolution dies fra QK:

..Jeg har også brukt utklipps kortene til Ett Trykk.. den ene står det "favoritter" på og der tenkte jeg barna skulle få skrive hva de synes var det gøyeste med ferien.. men det har jeg enda ikke fått tid til...
Da vil jeg ønske dere en riktig god helg alle sammen...
GOOOOOOOOOD klem fra Elisabeth

25 kommentarer:

Marja Sch sa...

What a beautiful creations. I like the card at the top very munch.

Anonym sa...

Det är så otroligt roligt å titta in på din blogg! För du hittar alltid på en massa nytt! Du har så många stilar och vågar testa på nya saker! *beundrar*
Du får alltid till det så fint! =)
duktiga du!!!
Härliga julkort, jag blir helt stum!
Kram Petra

Lene sa...

Det var noen utrolig flotte kort du har laget!
Jeg likte det første kjempegodt. Masse flotte detaljer, og fine farger!
LO'ene var fine de også!
Jeg liker stilen din.

Daan sa...

Hi Elisabeth,

Wow what a nice projects, love your top card.

Hugs Daan

Anonym sa...

Två helt underbart fina kort har du gjort. Så härliga färger och så fint komponerade. Du har alltid en massa kul detaljer. Hjärtat och blomman på det översta är så fint.
Måste också börja på julkort. Får inte riktigt till känslan bara!!
Sköt om dig vännen så hörs vi snart igen.
Kram från mig/Gunilla

Inger Marie sa...

Heiii vennen!!

Så er jeg omsider hjemme igjen :)
Har hatt en utrolig flott uke :)

Og du og du allt det nyyyydelige du har laget :)
Nyydelige LO´er som du skal ha på kurset på Voss, nydelige album i herlige farger, bare hyggelig og kunne hjelpe..
Og så mange flotte julekort. Jule posen ble jo kjempe stilig!!

Og sukkk så nyydelig bryllupsbilde av dere, GRATULERA med vel overstått dag.

Vi snakkes vel sikkert på tlf ikveld vennen!

Go klem

Unni sa...

Flotte julekort, herlige farger:)
Likte juleposen:)
Unni

Karin sa...

Fantastiska julkort!! Annorlunda och fulla av inspiration.
Kram Karin

Bettan sa...

Helt underbara kort du har gjort!
Din dubbel lo är också jättefin gillar dina färger.
Ha en bra dag. KRAM

Peet sa...

Great projects, Elisabeth. love them!!!

Cathrines-creative sa...

Så masse lekkert du har laget, den embossing platen m snøkrystaller må jeg og ha, tjihi....
Ellers håper jeg du har det bra? her er det full fart om dagene, Aron ble to i går, barneselskap på søndag, det blir kjekt tenke jeg.

Du må ha en fortsatt fin dag, klem fra Cathrine

Anonym sa...

Oj oj oj, vilka ljuvliga alster att vila ögonen på. Dom var superfina allihop. Du är bara så duktig.
Den vimepln du har, vad är det för stämpel?
Tack för all inspiration som man får i din blogg.
Stor kram o trevlig helg

Jorunn sa...

Kjempe fine kort. Nydelege fargar. Kjempe fin inspirasjon for ein nybegynnar

Ingrid sa...

Your cards are gorgeous. I especially like the first one. Very pretty! I also like your LO.

Casa Ottman sa...

Underbara julkort. Jättefina .
Kram
Helena

Mara sa...

Oj, oj vad mycket fint du gjort sen sist jag "kikade" in!!! Alla julkort är bara såååå fantastiska, jag blir så inspirerad! Tack!/Sara

Anonym sa...

Stort tack för enormt gulliga ord på min blogg!! *glad* =D
kram Petra

Anonym sa...

just det..glömde ju säga att det är akvareller jag färglägger med. (har aldrig testat på distresser)
=)
Kram Petra

Anonym sa...

Wow, så fina kort du gjort!!! Så fina detaljer och alla färgerna passar så bra ihop! Kram på dig och hoppas du får en trevlig helg!

Ewonne sa...

Superfint jobbat!!! Korten är alldeles underbara ♥
Du kan ju scrappa oxå, allting blir ju jättebra!!!
Ha en trevlig helg!
Kram Ewonne

Anonym sa...

Ååååhhh...vilka Underbara och vackra julkort du har gjort!!!! Har suttit och beundrat alla dina kort som du gjort sen sist!!! Du är så otroligt duktig!

Kram!

Anonym sa...

Hei Elisabeth!
Så nydelige julekort du laget på mandag! Og LOene er så utrolig fine!
Håper du får ei kjekk helg på Voss og at kurset blir bra! (å det tror jeg det blir!) Jeg har akkurat kommet hjem fra Øyer. Vi har hatt noen kjempe koselige dager med familien.Det ble ikke så mye scrapping, for Monika var ikke helt i form. Men ho fikk laget ei side og den ble kjempe søt! Dumme meg glemte å ta bilde av den...!!!
Ha ei fin helg! Snakkes!

My Paper World sa...

Really pretty cards and layout! I love the swirls that you created with your revolution die, they look beautiful!

Inger Marie sa...

Heii vennen!!

Nå har jeg endelig fått lagt litt ut i bloggen min!!
Dagen i dag har vært helt topp :0)
"Make and take" i butikken gikk kjempe bra :)

Kos deg videre på Voss så snakkes vi!!

Go klem

Aud sa...

Nydelige kort og LO'er du har laget! Du er utrolig flink! :o)

Her er noen av mine layouts