søndag 8. mars 2009

Sukkersøtt utfordring #31

Hei hei;)

I dag hadde jeg lyst til å lage et kort, men klarte liksom ikke å komme igang skikkelig. Så da ble det en liten runde på nettet og kom over sukkersøtt bloggen. Den skissen var helt fantastisk så da fant jeg måtte prøve den. Første gang jeg er med på utfordringen til Sukkersøtt.
Syns det er så fint når Anita legger litt pynt ved siden av sine bilder, så det måtte jeg bare gjøre på dette.. Stempelet er Sarah Kay fra Unik Hobby. Dette var stempelet som skulle være til Mars utfordringen.
Har stanset ut spellbinder sommerfugl i glitter papir..


Jeg har stemplet på skimmer kartong og brukt små nibs og malt med distress.

Ha en fin kveld
Klem fra Elisabeth

12 kommentarer:

Maria Therese sa...

kjempefint!! og de sommerfuglene var loooovely!!

Bente sa...

Nydelig kort i nyyyydelige farger:=)

Lena sa...

Nydelig Elisabeth! Så fint det ble med de glitterpapirene du kjøpte! Tror jeg må ha meg noen slike jeg også:)
Klem

milli sa...

Så nydelig kort! Utrolig flotte farger sammen, og motivet er jo bare så søtt!

Klem fra
Camilla

Liv sa...

Dette kortet var helt i min smak. Helt nydelig. Nå har jeg lagt meg til som følger i bloggen din:-) Lykke til i utfordringen.

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Kortet er nydelig :)
Så flotte papirer og detaljer.
Så glad jeg er for at du fant kreativiteten din igjen vennen :)
Ha en fin dag på jobb imorgen :)
God klem

❤ Kaia sa...

Så fint det ble :o)
Kjempefine farger.
Klem

Gunhild sa...

Tusen takk for kjempekoselig kommentar i DT-bloggen! Gleder meg til å sende deg stemplene når de er ferdig produsert :)

For et herlig kort du har laget! Nyydelige farger!

Ha en kjempefin helg, Elisabeth!
God klem!

Trine sa...

Hei Elisabeth!

Så nydelig det kortet ble da! Likte fargene og pynten...lækkert!

Du venter sikkert på at jeg skal komme å hente tapen du nå... Er du hjemme i helga, så kunne jeg bare stikke i døra etter det?

Ha ei god helg! Klem!

Gunilla/Nilla sa...

Hallojsan vännen!

Hoppas att allt är bra med dig?

Det var ett superhärligt kort du har gjort. Härliga detaljer och fina färger.

Fick förresten reda på att min äldste son kanske kommer att studera i Trondheim. Det blir till hösten och ett år framåt. Då kanske jag äntligen kan komma till Norge.

Sköt om dig och stor kram.
/Gunilla

Anonym sa...

Beautiful card!
Love your style.

Hugs
Heidi

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Det har åpnet en ny skisseutfordringsblogg, skissedilla.
Jeg har linket til bloggen på min blogg.
Ha en fin søndag :o)

Her er noen av mine layouts