lørdag 28. mars 2009

Konfirmasjonskort til jente...

Her er det siste konfirmasjonskortet som jeg lagte da jeg og Inger Marie var på hytte tur. Hun hadde dette herlige stempelet.. ..syns hun var så skjønn at jeg måtte bare bruke det på et konfirmasjonskort.. har malt med distress..

..Blomster må jo jeg bare ha med.. jeg har limt på krympeplast med Stempelglede tekst stempel.

..matchende bakside..



..inni kortet har jeg festet en konvelutt med litt metallpynt fra Unik Hobby.

Ha en fortsatt fin helg!
Klem fra Elisabeth


12 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Helt underbart fint kort!

Hoppas att du får en härlig helg.
Kram/Gunilla

Hege sa...

Så nydelig konfirmasjonskort!

Cathrines-creative sa...

Lekkert kort du har laget, igjen. Heldig jente som får dette...
Ha en fin fin kveld og helg, klem

Gunhild sa...

Hei Elisabeth!! Håper du har en fin kveld :) Nydelig kort! Så stilig med krympeplasten. Og for noen fine LO'er du har laget!!

Ha en god held videre!
Klem fra Gunhild

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Dette nydelige kortet falt jo jeg helt for da vi var på hytta. Lekkre farger og motivet var jo malt utrolig flott.
Håper du har kost deg på hytta :)
Vi hadde besøk til kl halv 5 i natt, du kan si formen er ikke helt topp idag..hihi
Nå har jeg lagt ut eggene.
God klem

Sivic sa...

Kjempefint kort med flott stempel !!
Likte godt teksten på krympeplast, stilig!

Trine sa...

Hei Elisabeth!
For et nydelig konfirmasjonskort du har laget! Fine farget og stilig oppsett. Stilig ide med pynten på konvolutten.
Ha en fin dag!
Ses vi kanskje i kveld?

SusanneSj sa...

Ljuvligt vackert!

*kram*

Monika sa...

Hei!
Utrolig fine kort du lager! Blir skikkelig inspirert av å titte inn på bloggen din!

Yvonne Hagane sa...

Hei Elisabeth
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min:) Jeg har jo sett noen av kortene dine på stempelgledebloggen, og de er utrolig flotte alle sammen!!! Liker kjempegodt stilen din:)
Ha en fin kveld,
Klem fra Yvonne.

Maria Therese sa...

har taga deg i blogen min ;-) ♥

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

Her er noen av mine layouts