søndag 1. februar 2009

Februar utfordring til Unik Hobby...

Hei hei alle sammen;)
I dag er det 1. februar allerede.. tiden bare flyr avgårde..
Jeg har fått februar utfordringen fra Unik Hobby og denne gangen var det dette herlige stempelet fra Whipper Snapper.
Jeg var på handletur på lørdag og kom over en boks med lokk som jeg ville pynte: seeeee det skjønne stempelet da dere..

Dette stempelet er Stempelglede .. Små roser/blomster og metall pynt er fra Unik Hobby..




"kaffe kos" er thickers bokstaver.. ..lokket har jeg pyntet med Tim Holtz Swirler, disse er sprayet med glimmer mist. Blomsten har også fått en "dæsj" med gull glimmer mist....oppi boksen har jeg lagt noen "godiser til kaffen..



.. bak på metall engelen står det "made for an angel"
Ønsker dere alle en kreativ uke!
Klem fra Elisabeth

9 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Så har vi kommet hjem fra hytta, deilig og avslappende helg.
Så nyyydelig du har dekorert boksen, kunne godt tenkt meg noe av det innholdet da..hihi
Håper du har hatt en fin helg vennen, har tenkt på deg!
Ha en fin ny uke vi snakkes på tlf
God klem

tessa sa...

knallfin boks!!!

Evy-Kristin sa...

Åh, så nydelig du har dekorert boksen! Kan tenke meg at mottakeren kommer til å bli lykkelig :o)

Ha en riktig fin mandag!

*klæmma*

❤ Kaia sa...

Nyyyydelig boks Elisabeth. Du er så utrolig flink. Pynting og alt er så utrolig bra gjennomført.
PS! Du har vel ikke glemt awarden jeg ga deg i forrige innlegg du hadde.
Snakkes på onsdag ???
Klem

May-Bente sa...

Å gosj, dette var en lekker boks!!!!

Cathrines-creative sa...

Hei hei, skikkelig lekker boks, kjempe fine farger. Og flotte detaljer.
Du er veldig flink....
Ha en fin kveld

Lene Aase sa...

Så nydelig boks du har laget, lekkert pyntet:)

Klem fra Lene:)

elin sa...

Så flott du har dekorert boksen. Søtt stempelmotiv.
Ha ei god helg.

Nina sa...

Å fy søren, så utrolig lekker boks. En sånn en er jo som skapt til å ha på bordet hele tiden.

Her er noen av mine layouts