onsdag 12. november 2008

James...

Hei hei alle sammen;)

Jeg lagde dette kortet når jeg var på treff i Ski. Dette skjønne stempelet heter James. Sant han er herlig vel??? Ta en tur til Anita sin blogg og hun viser dere veien hvor dette kan kjøpes..Bare et lite detalj bilde.. Disse flotte rammene her har Kristine laget. Hun har også laget en trinn for trinn i hvordan lage disse i photo shop. Anbefales på det sterkeste å gå inn for å få med dere dette. Jeg hører faktisk rykte om at det skal komme flere sånne flotte rammer.. så her er det bare å følge med... Tusen takk Kristine for at du deler med deg, og tusen takk for god hjelp. Ja og Anita... hi hi...
En liten detalj til med primablomstene mine.. må jo bare ha det på kortene mine hi hi..
Ha en kjempe fin kveld alle sammen.
Klem fra Elisabeth



27 kommentarer:

Torill sa...

Dette er nydelig!!!
Og jeg har kjøpt det:-) venter spent på at det dumper ned i postkassen:-)
Du har laget et nydelig kort med det du også!!!
klem

Evy-Kristin sa...

Åh, så nydelig! ....jeg snik-kikka jo litt over bordet da du lagde det;o) - men definitivt verd at du deler det!!

Ha en fin dag!

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Kortet er nyydelig, fikk jo se det da du var her og det var jo bare så nydelig fargelagt.
Ha en god natt :)

Kristine sa...

Åååå helledussen Elisabeth!
Dette stempelet er jo så utrolig søtt!
Og så lekkert kortet er;)
Og det ble jo enda lekrere med den flotte rammen rundt bildet! *fniiis*
Så kjekt at du endelig fikk det til!
Masse klemmer fra meg;)

Trine sa...

Hei Elisabeth!
Så fint kort! Å slik en søøøt gutt da!

Nå gleder jeg meg kjempe masse til søndag! Skal bli skikkelig artig å treffe jentene igjen!

(Hvor skal vi være forresten?)

Ha en fin dag!

Gunilla/Nilla sa...

Hallo på dig vännen!
Hoppas att allt är bra med dig? Här är det bara fint. Har börjat lite med julkort men det går inte i något rasande tempo precis!

Kortet som du har gjort är LJUVLIGT. Det är sååå fint färglagt och samkfullt dekorerat. Det är alltid en fröjd att kika in hos dig. Stor beundrare av dina kort.

Nu måste jag sätta mig och pyssla färdigt ett grattiskort.

Ha det så bra och stor kram till dig från mig.
/Gunilla

Turid Mari sa...

Så fantastisk herlig kort, Elisabeth!! Love it!!
Han e jo så søt og nydelig fargelagt! *sukk*

Klem te dæ!!

❤ Kaia sa...

Så flott ett kort du har laget igjen da.
Og nydelig fargelagt.
Snakkes på søndag kl. ????
Ha en fin dag :o)

Else Irene sa...

Så skjønt kort Elisabeth!!! Herlig motiv også :)

Ønsker deg ei fin helg!!!

Klem, elsi

Karin sa...

Sååå gulligt kort!!! Massor av annat nytt fint här hos dig! Ha en trevlig helg!

Camilla sa...

Ååå han er jo bare såå søt! Og du har fargelagt han helt nyydelig!:)
Klemmer til deg!

Nina sa...

Kjempe nydelig kort :)

Anonym sa...

Detta kort är bara så otroligt vackert.

Hoppas ni har det bra vännen.

kramar fr Susanne

Maya sa...

Åhh det motivet er jo såå søtt da!
Lekre farger og detaljer!
Nyydelig :)
Ha ei fortsatt flott helg,
klemmer fra Maya :)

Sigrun sa...

SÅ flott kort og det stempelet går jeg og sikler på og! Utrolig nydelig. Må nok kjøpe det:)

Stjernebarna sa...

så nydelig det er:-)
har lagt deg til i blogglista mi,for hit kommer jeg gjerne igjen:-)

Randi

Lene Aase sa...

Åååå, så utrolig nydelig kort!!! Rålekkert fargelagt:)

Klem fra Lene:)

Evy-Kristin sa...

Det ligger forresten en award og venter på deg i bloggen min ;o)

Lena Katrine sa...

Noe så nydelig!

Det ligger en award til deg i bloggen min!

Ha en super uke ;o)

Kirsten Aune sa...

Jeg var jo så heldig å få se på da dette kortet ble til, Elisabeth, men jeg ser det gjerne om igjen og om igjen. Det er så nyyydelig både i farger og detaljer!

Håper det går bra med det andre prosjektet ditt forresten!! :) Det gjør det definitivt ikke her... :(

Ha en fin kveld, vennen!
God klem

Rønnaug S. sa...

Mmmm. Nydelig. Har kikka i Anita sin blogg også. Det stempelet er virkelig helt nydelig. Og når du bruker det på den måten blir det jo bare skjønt. Flink, er du :)

Audhild sa...

Nydelig kort. Et søtt motiv som er lekkert fargelagt. Likte også godt fargesammensetningen på kortet.

Anne Karin sa...

Gosj! Utrolig fint!

Lisbet sa...

Hi there,

It was a long time since last time. Now I need some inspiration to find something fun to create for christmas. Not only as a present – to dekorate my home to.

Have a great end of november

Anonym sa...

Åhhhhhh noe så nydelig!!!

Eli sa...

Her var det mye fint, du er så flink, jeg liker kortene dine.

Eva Helen sa...

Dette var et kjempe søtt kort.
Har en gave til deg i bloggen min.

Her er noen av mine layouts