fredag 12. september 2008

Er i full gang..

med å legge til nye side elementer... men huff a meg altså dette tar tid.. så det er ikke sikkert jeg får tid til å legge alle til i dag, men det kommer.. Heldigvis så låg alle helt nederst i bloggen, men jeg tar gjerne i mot gode tips for å kopiere alle bloggene som jeg har lagt til tidligere...
Tålmodghet er ikke det jeg har mest av (hihi)

Nei nå er jeg bare stuuptrøtt så nå skal jeg heller legge meg og så prøve igjen i morgen. Dette tok tid...

Blir veldig glad hvis noen kan gi meg noen tips på hvordan jeg kan legge til de andre bloggene på en hurtig måte... ikke noe særlig å legge til en og en.... for de andre sideelementene kopierte jeg bare og limte de inn i et nytt sideelement..
kan det gå ann å gjøre med bloggene også kanskje???

Natta;)

10 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Har litt dårlig samvittighet overfor deg i dag altså, skal gjøre det godt igjen å snakke myyyyyyyyye lenger med deg i tlf neste gang...hihi
Så flott bloggen din ble nå da :)
Var liksom helt deg...hihi
Sideelementene kommer nok på plass igjen. Sikkert bare hikke som Elsi sa ;)


Ha en go natt!!

God Klem fra meg

Gunilla/Nilla sa...

Hallo på dig vännen!

Här har det hänt saker sen sist. Så fint du har fått på din blogg. Det där med tålamod när det gäller datorer känner jag igen. Har noll tolerans när det gäller teknik. Tur jag har mina söner;=)!!

Hoppas allt är bra med dig? Här skiner solen och hösten börjar komma så sakta, lite kyligare i luften.

Nu ska jag ta och fixa lite i trädgården.

Ha en härlig helg. Hoppas solen lyser på dig vännen.

Kram/Gunilla

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei Elisabeth, så fin bloggen din er blitt da. Kjedelig når ting ikke funker, men gi det tid - snart er du "oppe og går igjen", hi-hi!

Kos deg med et glass vin og slapp av, det er jo lørdag ;) Fortsatt god helg til deg & dine.

Anonym sa...

Vilken fin blogg du fått, super.

Hoppas det tekniska löser sig.

Soliga höstkramar fr Susanne

Rosa sa...

Hei Elisabeth, tusen takk for kjekk kommentar hjå meg! Kjekt å høyra at du blir inspirert til å skriva nynorsk ;)

Blei litt tatt på senga av den geografiske plasseringa av meg, men du traff ikkje heilt, likevel. Er frå Vossa-området, men ikkje Bulken ;)

Og no har eg fått endå ein scrappeblogg eg MÅ innom, for du lagar dei lekraste ting! Føler eg står litt "på stedet hvil" med scrappinga, og då er det godt å få nye impulsar.

Ha ein god sundag, og lukke til med sideelementa!

Rosa sa...

Du, no kom eg på at eg nok var på kurs med deg på Voss for eit par år sidan. På Hobbystovo. Kan det stemme?

Rønnaug S. sa...

Heisann. Du har pynta bloggen, jo. Kjempefin! Lykke til med å få ting på plass igjen :)

Klem

Rønnaug S. sa...

Hei, igjen. Fant deg jo i Rosa sin blogg også. Si meg er det Saue på Bulken eller i Skulestadmo du har slekta? Hadde jo vært artig å treffes en gang du er på disse kanter. :)

Rønnaug S. sa...

Regna med det var Skulestadmo. På Bulken er det vel bare ein gard eller to som heter Saue. Jeg bor på Bulken, oppe på Dalane. Skjeldal er plassen:) Og i høstferien er vi stort sett på Voss. Skal jobbe hardt og intenst lørdag til mandag i starten av den uka, men så er det aldeles fri. Hadde vært kjekt med et treff :)

Beate sa...

Så flott bloggen din ble da. Har vært i samme situasjon selv, mista alle sideelementene da jeg klura borti html-kodene. Og det er jammen en jobb å få finne frem til alle igjen. Vet ikke om noen "snarveger" der. Men det blir etterhvert. :)

Her er noen av mine layouts