mandag 12. mai 2008

Designteamet hos Papirgleder...

Hei hei alle sammen;)

Jeg var så heldig å bli trukket ut til å bli med på papirgleder sitt designteam... jeg er bare sååååå stolt og jeg vil gratulere alle de andre som også er trukket ut. Dette skal bli kjempe gøy damer;) jeg har vært inne og tittet i bloggene deres,- og jeg sier som anita hagen: fyttirakkern såååå masse fint;) det ligger en del inne på Papirgleder så ta en tur innom her Jeg fikk tilsendt 3 stempeltrykk og papir og skulle lage 3 kort med dette.. så her er mine bidrag:

det første er en toffefee eske. Stempelet er Ladybug and friend og malt med distress:

skal det være en toffefee......pyntet med prima blomster, nydelige rundeller (som er kjøpt hos Paprigleder )
og brads..
.. sommerfugl er stanset ut i glitterpapir...
baksiden...


Her er kort nr 2..
Her har jeg laget en ramme i str 14x14 og satt kortet inni..
.. en liten detalj.. etter jeg malte det søte stempelet så brukte jeg spellbinder puslespill dies:
.. og her noen flotte prima blomster som jeg har fått av Torhild:







Det siste kortet:


.. ballongene har jeg stanset ut med revolution dies og brukt cuttlebug embossing dies med tall: ..inni kortet..

..en liten detalj med det super søte stempelet og bånd: ..baksiden.. her også pyntet med ballonger.. hadde ikke så mye mer pynt da papiret var så fint i seg selv..

..personlig stempel og festet en liten nøkkel...
Vi har hatt en kjempe fin helg på Hønefoss hos søsteren min;) Svogeren min fylte 40 år *hurra*
Ha en kjempe fin uke alle sammen
God klem fra Elisabeth



30 kommentarer:

Ewonne sa...

Jättegrattis till DT-platsen!!! En mycket välförtjänt sådan!!!
så fina kort du har gjort med det du fick ♥

Kram Ewonne

Anja's weblog sa...

Wow!! Your cards are so beautiful!! Love this stamps.

Hugs
Anja

Moia sa...

Så nydelige kort du hadde laget, og den toffe esken var helt knall. Det blir kjekt å være p team med deg.
Klemz fra Ann-Margret

Anita sa...

Du lager såå nydelige kort og disse var helt fantastiske!!:) Klem fra meg

Turid Mari sa...

Såå braa, Elisabeth!! Gratulere me DT-plass!!!!!! :)
Her va det masse nydelig! Eeelska den Toffefee eska! Såå fine farga og nydelige detalja!!
:)

Stor klem fra Turid.

Unni sa...

Jøss så mye fint du har laget siden sist jeg tittet innom:)
Gratulerer med DT tittel:)
Unni

Maya sa...

Gratulerer så masse med DT-plassen!!
Virkelig fortjent :)

Og så mye lekkert du fikk tryllet frem med det du fikk tilsendt!
Ballong-kortet var rålekkert!!

Ha ei flott uke,Klem fra Maya

Inger Marie sa...

God morgen vennen :)
Og takk for koslig tlf samtale "Klem"
Gratulera så mye med DT jobben vennen, vel fortjent og de er kjmpe heldige som har fått deg med på laget. Du er jo bare så rådyktig. Se bare på det du lagte her.........HELT FANTASTISK.
Nydelig, lekkert er til å bli helt målløs av.
Toffefee eska er bare så et syn..sukk.
Gleder meg til å følge med på alt det fine du skal lage framover ;)

Ha en flott dag vennen!!
Goood klem

Janne sa...

Du og du så mye flott du har laget da, men så er du jo bare SÅ kreativ at noe annet er vel ikke forventet. Gratulere så masse som designer for papirgleder, de er heldige som får deg med på laget
;0)
Stor klem fra Janne

Trine sa...

Hei Elisabeth!
Du altså, du får det til! Gratulerer sååååå mye! Søren så spennende da! Å kortene du har laget er kjempe lekre!

Ha en fin dag da snuppa!

banglamarie sa...

Velkommen i gjengen :)
Vi har gledet oss lenge!

Kjempeflotte kort og eske du har laget!!

Mariannes gjenbruk sa...

Kjempe flotte kort, ikke rart at du ble valgt som designer ;-) Lykke til

eba sa...

Gratulerer så mye som DT på Papirgleder! De er jammen heldige som har fått deg, vil jeg si, for du er bare superdyktig! Så, ingen tilfeldighet! Jeg ble veldig glad da jeg så at PG satser på et eget kort-design team. Og så mye flott som har kommet inn der de siste dagene! Helt imponerende!!! Kortene du bidro med er jo bare helt til å spise opp *hehe*

Gro sa...

Flotte kort, med mnage detaljer. Det liker jeg godt.
Gøy å være på team med deg!
Klemmer fra Gro

♥ Kari ♥ sa...

Hei Elisabeth!
utrolig flotte bidrag du hadde laget! :)
Gleder meg til å være på team med deg! :)
klem fra meg

♥ Kari ♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
♥ Kari ♥ sa...

Jeg trykket bare litt dobbelt her.. fnis ... det var ikke noe hemmelig jeg slettet ;)
klem igjen :)

Else Irene sa...

Hei Elisabeth :)

Gratulerer så masse med DT jobben!!! Du er superkreativ, så det er ikke det minste rart at de valgte deg :)

Kortene du har laget er kanonlekre!! Så mange detaljer og nydelige farger :) Rett og slett vakre!

Klem, elsi

Elizabeth sa...

Gratulerer som designer. De er heldige som får deg på laget, du lager bare så utrolig mye fint!!!! Gleder meg til å følge med deg som DT- medlem og bli inspirert!!! Ha en god helg:)

Gunilla/Nilla sa...

Hej på dig vännen!
Ett stort GRATTIS till dig och ditt nya uppdrag!♥
Inte ett dugg förvånad att du kommit med. Du gör SÅ fantastiskt fina och välgjorda saker. Är superglad för kortet som jag fått av dig. Tar ofta fram och kikar på det.
Korten som du gjort här senast är LJUVLIGA. Stämplarna är supersöta och din färgläggning suverän och alla detaljerna sååå läckra.
Nu bara måste jag ta ett tag med dammsugaren, jättekul:=) Men när det är klart så kanske det blir lite pysseltid.
Ha nu en underbar helg och ännu en gång stort GRATTIS.
Kram till dig från mig
/Gunilla

Bettan sa...

GRATTIS VÄNNEN!
Förstår att du blev utagen du gör ju så underbara kort. Korten du gjort är helt underbara, älskar alla dina fina dekorationer. GRATTIS!
Ha en underbar helg vännen. KLEM

Anonym sa...

GRATTIS!!!!! Den platsen är du väl förtjänt av, du är grymt duktig.

Dina kort du gjort här är häpnadsväckande. Förstår inte vart du får allt ifrån, kanonfina.

ha en trevlig 17 maj!
Kram

Kristine sa...

Velkommen i gjengen :)

Moon Hulsman sa...

congrats elisabeth
Hugs Moon

Anonym sa...

WOW så fina saker!! :)

aase sa...

Gosj så mye lekkert Elisabeth!!!Jeg digger alt du lager!!! Takk for masse superflott inspirasjon!!!

Anita Hagen sa...

Heihei vennen.

Ville bare titte inn for å gi deg en klem. Selv om vi har snakket sammen hundre ganger etter at dette ble publisert, så må jeg bare få si nok en gang at dette har du virkelig fortjent. Gleder meg til å "følge med deg" i din nye jobb.

Ha en superdupertoppers tirsdagskveld videre, vennen.

Go klem

Rønnaug S. sa...

Så kjekt. Der fant jeg bloggen din også. Har sitti og kost med med korta dine. Nydelige. Masse flott inspirasjon å hente. Gleder meg til å se mer!

Karin sa...

wauw, what a great cards you make. I love them all. Good job.

Biggest SWAP ever on my blog

Karin sa...

Grattis till DT-platsen! Wow så mycket fint du gjort!!!

Her er noen av mine layouts