tirsdag 1. januar 2008

GODT NYTTÅR..

Hei hei alle sammen og godt nyttår..
Ja så var julen og over og vi er kommet inn i et nytt år.. Tiden den bare flyr avsted.
I dag har vi vært på isen og gått på skøyter.. ja litt knall og fall ble det jo hi hi.
... og middagen i dag ble grillet pølser....
Vi har hatt et lite oppussing prosjekt her hjemme i romjulen.. Minste jenta har hatt knall rosa rom og var ganske lei den fargen ( noe som jeg forstår veldig godt hi hi ) så fant da pappaèn ut at hun skulle få maling til jul... tror ikke han gjør det en gang til hi hi.. For lenge siden lovet jeg henne at hun skulle få mitt rom nede i kjelleren.. så da ble det til det... Ut med alle tingene hennes, malte 2 strøk på det rommet, så rydde mitt hobbyrom ( oj oj oj sååååå mye jeg har altså.. det var ikke bare bare å finne en plass å begynne hi hi ) men da fant vi også ut at det rommet måtte males...
ja ja nå har jeg fått tingene mine opp. Her er den lille hobby kroken min: Har satt opp noen av blomstene mine rundt kanten her:
Har også fått meg en kommode..

..der resten av blomstene mine fikk en skuffe: jeg er jo bare så heldig å ha en super duper fantastisk pappa som har fått tak i plexi glass til meg.. men han syns nå det måtte en ramme til på det da sånn at det ble litt fint... han laget ikke bare en men TO.... tuuuuuusen takk pappa du er bare såååååå snill altså;) Jeg har bare hengt opp litt stempel, for rammen er ikke festet helt til veggen enda..
.. og her er ting jeg ikke har fått plass til enda.. jeg tror en tur på IKEA hadde vært fint hi hi..
Så må jeg få takke for alle de flotte julekortene som jeg har fått. Det er jo bare sååååå gøy å få da. Jeg har tenkt å ta bilde av alle sammen å legge ut her..

Og tusen takk Ruth for det nydelige kortet og alle de fine trykkene som jeg fikk. Gleder meg til å begynne på det;) Og jeg er kjempe spent på hvordan det gikk med deg i romjulen... send gjerne en mail... og jeg gleder meg til bloggen din kommer..

Nå har jeg faktisk tenkt meg å sette meg på det nye rommet mitt og se om jeg får til å lage noe.. jeg har ikke laget noe på en hel måned og jeg må si det "klør" litt i fingrene til å komme igang igjen..

Gooooooood nyttårs klem fra Elisabeth

18 kommentarer:

My Paper World sa...

Great photos Elizabeth!
Happy 2008 xx

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR PÅ DEJ VÄNNEN!!! hoppas 2008 blir ett toppenår för dej och din familj fyllt av glädje, äventyr och inspiration till tusen!! =D
Må gott å ta hand om dej!
kram Petra

Ruth sa...

Godt Nyttår!

Ja nok en gang beklager at trykkene kom så sent! Håper det var noe du kunne bruke! Har hatt en deilig ferie, og begynner på jobb igjen i morgen. Håper det blir bedre tider til hobbylering dette året....det klør i fingrene. I dag har jeg brukt dagen til å begynne på den nye bloggen min. Og så får vi se hvordan det andre går, vet ikke helt hva jeg vil, men tror det gikk ganske bra....får ikke vite mere før i uke 2....så da er det bare å vente :))Håper det er i orden at jeg har lagt link til siden din på min. Klem :))

Bettan sa...

Gott nytt år vännen! Hoppas att du får ett underbart år.
KRAM

Inger Marie sa...

Hei vennen!!

Takk for koslig telefonsamtale i går kveld.

Mega herlig hobbyrom du har fått!!
De plexiglass platene som din far har laget til deg var knall stilige!!
Koslig bilde av hele familien også.

Ha en fin dag på jobben vennen :)

Go klem

eba sa...

Hei! Har jeg ikke "sett" deg før? (Kin Flicks forumet) Iallefall et herlig hobbyrom, og jeg syns også at de plexi-rammene til um stempler var supre!!! Jeg er selv i "oppbevaringsnød" for tiden, så dette var en strålende ide....

Godt nyttår, forresten! :D

Anonym sa...

Hej Elisabeth!
Hoppas du haft en bra jul.
Jättekul att se foton på din pysselhörna,och din bandförvaring tycker jag ser spännande ut.
Ha en god fortsättning,
kram vännen!

Gunilla/Nilla sa...

Hallo där vännen!
Hoppas att du har fått en underbar start på det nya året.
Så det har blivit lite omändringar hemma hos dig. Härligt när allt är klart och visst är det kul med lite nytt!
Du har massvis med blommor kan jag se. Kul att se vad du kommer att skapa för ngt nytt. Kanske en blomsteräng, hihi:)
Förstår att du haft en alldeles underbar semestertur. Skulle också vilja åka iväg med en gång. Här blåser det, snöar och är skitkallt. Med andra ord ett hemskt väder.
Nu ska jag gå och lägga mig och i morgon ska jag ta och färdigställa ett kort som jag haft på gång ett bra tag nu.
Sköt om dig och ha en fortsatt underbar vecka.
Stor kram till dig vännen
/Gunilla

Anonym sa...

Hej Elisabeth,
vad kul att se dig här igen. Jag har haft still hos mig också. Noll inspiration till att göra kort. Har nu påbörjat ett som måste bli klart till söndageftermiddag, *gulp*
Jag ser med mycket spänning fram emot att få se dina ljuvliga kort snart igen.
Ha ett ljuvligt 2008 och stor kram på dig
/Susanne

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året!!!
Vad mysigt med lite om möblering både för din dotter och dig... Ser riktigt kosligt ut i din nya hörna! :0)
Vad skoj att ni har såpass kallt att ni kan åka skridskor... Här är det inte mycket till vinter ännu!

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg!

Go klem

hjemme bra sa...

Hei.
Godt nytt år.
Så lurt med plexiglass - det må jeg prøve å få tak i!!!
Flott hobbykrok!

Klem, MpF (Kin Flicks forumet)

Peet sa...

Beautiful photos!!!
Happy New Year, Elisabeth!

Aud sa...

Så spennende med nytt hobbyrom!

Jeg skal også få meg et rom til å ha tingene mine, har alt stuet bort i en krok på soverommet nå... Gleder meg såååå til å få ting satt på hyller og lagt i skuffer!

Ha en fin uke! :o)

aase sa...

Godt nyttår til deg og dine Elisabeth!!

Så du hadde vært innom bloggen min med hilsen, unnskyld altså men jeg er ikke god på den bloggen. Skjerpe meg i 2008 kanskje!!

Du hadde helt rett Elisabeth, kortet er laget av de som vi fikk å sette glassene på der nede!!!

He he jeg fikk opptil flere av følget til å fikse noen slike til meg!!! Jeg har maaaaange jeg!!!

har laget små bøker av de i gaver nå også!!! Knalltøffe.

tessa sa...

heisan snuppa! Godt nytt år!! Koslig scrappekrå du har fått :-D

Karin sa...

Det ser härligt ut med er grillning!!! Trevligt att få lite nytt hemma.
Önskar dig en bra fortsättning på det nya året!!!
Kram

Anonym sa...

Godt nyttår!

Så flott hobbyrommet ditt har blitt! Gleder meg til å se hva du lager i disse dager!

Ha en fin helg :)
Klem fra Gunhild

Anonym sa...

Kjempestilig hobbyrom! :D Skulle ønske jeg hadde det ;)

Her er noen av mine layouts