tirsdag 21. august 2007



Hei hei igjen..

Jeg har vært så heldig å få "nice matters award" av inger marie og silje Tuuuusen tusen takk dere to.. og nå må jeg nominere 5 andre personer som fortjener denne koselige prisen. Ikke så lett det, for det er utrolig mange som er så hyggelige og snille.. men her kommer de jeg gir den videre til:

anita

helena

landstoken helena

lena

favvismaria

I kveld prøvde jeg igjen på kort, men jeg får det bare ikke til.... så man kan si det gikk noen kort i bosset i dag.. Bedre lykke neste gang er det vel noe som heter...

vi snakkes klem fra Elisabeth

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Gratulerer med prisen, forresten :) Også må jeg bare si at jeg synes begge kortene er kjempefine, fargeleggingen er nydelig!

Anita Hagen sa...

DEN fortjente du Elisabeth. Du kom meg i forkjøpet, for jeg så at jeg ble nominert og hadde tenkt å gi den videre til deg, men så oppdaget jeg at du har nominert meg i stedet...*smelt* Jeg ble både glad og stolt. Gó du vennen! Tusen tusen tuuuusen takk *smiler trill rundt*

Han superdupertoppers dag videre!

STOR 'Nitaklem

Her er noen av mine layouts