onsdag 26. august 2009

DT kort til Stempelglede...

Hei hei:o)



Jeg ble så utrolig inspirert etter jeg hadde vært hos Jannhild sin blogg og måtte bare lage et vintage bursdagskort..
Bilde har jeg tatt noen lag med superembossing på for å få det litt blankere. Jeg har stanset ut hjerte i metall og preget den med cuttlebug dies.Dette flotte båndet med perler var jeg så heldig å få kjøpe hos ei på et forum for en tid tilbake.små roser som jeg har tatt litt glitter på. Bølgepappen har jeg malt med dabbers og svertet kantene med distress.Innsiden av kortet..Har stanset ut 4 stk brune og en rosa med spellbinders og limt oppå hverandre. og alle de herlige tekstemplene er selvfølgelig fra Stempelglede:o)


Baksiden av kortet..


Jeg mååå bare fortelle noe i dag.. Det var et tlf nr jeg skulle ha og ikke kunne finne selv, så jeg ringte opplysningen.Der svarer en hyggelig dame som jeg var helt sikker på jeg hadde hørt før... jeg ble helt "forfjamset" men spurte denne hyggelige damen,- " er det deg Hildegunn..." ja da e meg ja...." herre mann er det mulig å treffe på folk man kjenner når man ringer 1881... det er jo så mange som jobber der jo ... men utrolig koselig var det i alle fall.


Ha en fantastisk uke folkens..


Klem fra Elisabeth

10 kommentarer:

Maria Therese sa...

kjempefint kort ♥

MN sa...

Et nydelig kort, med veldig mange kjempefine detaljer :-)

❤ Kaia sa...

Dette var flott Elisabeth.
Skikkelig vintage ble det. Nydelig bilde, og flott pyntet.
du er så flink.
Klem fra Kaia

Lene Aase sa...

Så utrolig lekkert, nyyydelig med det hjertet!!!!
Håper du har en finfin Onsdag:)

Klemmer fra Lene:)

Karita sa...

Oh my goodness, this is absolutely breathtaking work!!! :) You are so talent! :) WOW! :)

Hugs,
Karita

Anonym sa...

Lekkert!!!
Guri

Inger Marie sa...

Sukk så nydelig kort vennen helt i din stil. Lekre detaljer og den blonden var rålekker.
Håper du har hatt en fin dag!!
God klem

Anonym sa...

heihei!!;D
WOOOW!! så nydelig!! skikkelig lekkert!! Ha en fortsatt super helg!!
klemmer fra Ida:o)

p.s.
har noe til deg i bloggen min!!;D;D

Inger Marie sa...

Verdens nydligste kort vennen
Så lekkert at det bare må beundres om og om igjen. Blonden er jo bare et syn og de andre detaljene er jo bare et syn.
Stor god klem

Scrappegal Sørlending sa...

WoooW!!!! Nyyyyydelig!!!!!
Også så kreativt da!!! Åssen har du klart å stanse ut hjerte i metall, tro... Den var jeg litt spent på.... :)
Heilt fantastisk lekkert!!!! :D

Her er noen av mine layouts