tirsdag 7. juli 2009

Kort til Linnea...

Hei hei alle sammen;)
Nå er det sommer og fri!! Vi har nettopp hatt en tur til Sverige. Helt fantastisk nydelig vær. Og takket min personlige reiseleder i Norge så klarte vi å få en overnatting til... tusen takk vennen.
Liseberg var jo bare helt fantastisk. Ble som et lite barn igjen.. men barna var tøffere enn meg, jeg turde ikke ta alle karusellene.. ble litt for skummelt for mor hi hi.

Jeg har laget et kort til en veninne som fikk ei lita jente i juni. Jeg har brukt Stempelglede`s stempler,- de passet jo helt perfekt..Har alltid hatt lyst til å prøve meg på en sånt "snurre kort" som Anita laget, og her er min variant:..her med rosa sløyfebånd og prinsesse charms fra Unik Hobby.... dette stempelet er bare så herlig.."gode ønsker og massevis av klemmer" har jeg fått av en god venn.

Her er et nærbilde av det søte stempelet til Stempelglede..
Da ønsker jeg dere alle en riktig fin sommer!
Klem fra Elisabeth;)

10 kommentarer:

Merethe sa...

Wow for et nydelig kort!
Utrolig flotte farger. Stemplene er jo bare helt herlige;-) Likte at du har tatt blonde i rundingen;-)
Ha en fin dag

Karita sa...

Beautiful card Elisabeth! Colouring is beautiful and so many beautiful details. Great work :)

Hugs,
Karita

Maria Therese sa...

nydelig kort

Jannhild sa...

Helt nyyyydelig, Elisabeth!!
De stemplene er jo bare helt konge!! Alle som ett!!

Klem og ha en flott onsdag!!
Jannhild

Bente sa...

Helt fantastisk nydelig babykort!!!
Klemmer, Bente

Lisa sa...

Ja, det var verkligen en fin stämpel. Önskar att den fanns på svenska. Jätte fint kort du tillverkat :)

Mariann (mais) sa...

Vakkert kort i skjønne farger. Likte kortet kjempegodt.
Stemplene er nydelige :)
Klem, Mariann

Merethe sa...

Hei igjen...
Håper du koser deg med ferie;-)
Jeg har en liten ting til deg i bloggen min;-)
Ha en flott ferie videre

Ingun sa...

Nydelig snurre kort.
Lekkert med blode i "hullet"
Fine papir du har valgt, sjønne tekster.

Ida sa...

Skikkelig fint kort, nydelige farger:o) Stempelene er veldig skjønne og jeg likte virkelig arkene du har brukt:o) Linea er foresten et kjempe fint navn;D

Her er noen av mine layouts