søndag 8. februar 2009

Glede...

Hei hei alle sammen;)

Jeg har endelig fått laget kort til en veninne som hadde bursdag i forrige uke.. ligger alltid på etterskudd jeg... er det bare meg???

Her har jeg pakket inn en liten gave til henne, ville bare vise dere.. He er kortet som jeg lagte til henne. Atter en gang inspirert av Ett Trykk.. så her er mitt "dra kort". Jeg har brukt Stempelglede sine stempler,- "ord om gleder". Synes denne er så fin og denne passe så godt til veninnen min.

Et lite nærbilde av stempelet, rosene har jeg hatt glitter lim på..

Ønsker dere alle en gledelig uke;)
Klem fra Elisabeth

11 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Hei på deg.
Så fint kortet ble.
Og "glede" stemplene var kjempefine.

Ha ei superfin uke :o)

Klem

Maria Therese sa...

herlig kort snuppa!!

Torill sa...

Helt nydelig da!!!
Hun blir nok glad uansett når dette kommer:-)
KNALL

Kristine sa...

Så utrolig nydelig Elisabeth!
Ha en flott uke;)
Klemmer fra meg;)

Inger Marie sa...

Hei vennen :)
Kortet er nydelig og så flink du er som pynter litt ekstra på gaven :)
I kveld er det klubb så jeg prøver å få ringt deg før jeg går :)
God klem

Nina sa...

Utrolig lekkert kort, og nydelige farger.

Gunilla/Nilla sa...

Hallo på dig vännen!
Allt bra hoppas jag?! Här är det bara fint. Vinter har kommit med massor av snö. Inget vidare nu när man längtar efter våren.

Ett härligt kort har du gjort. Superfint upplägg, fina färger och som vanligt konsnygga detaljer. Dom där små rosorna är så söta.

Kram och ha det gott/Gunilla

Hanna sa...

Så fint kort du gjort!
Kram,
Hanna

Daan sa...

Hello sweetie,

What a great card did you make.

Hugs Daan

eba sa...

for et nydelig kort! <3

Mariann (mais) sa...

Drakortet var vakkert Elisabeth! Nydelig pyntet og stemplene var stilig!
klem fra Mariann

Her er noen av mine layouts