tirsdag 13. januar 2009

Boks med sjokolade...

Hei hei alle sammen;)

Jeg fikk julegave fra Unik Hobby... da fant jeg ut at jeg ville lage en boks med sjokolade kuler..Her ser dere esken på fremsiden. Jeg har stanset ut hjerte i metall og preget den med cuttlebug. etter den var preget malte jeg den med sort akrylmaling og tørket av.Her er håndtaket til esken. Dette fikk jeg i kalenderen min av Inger Marie (tusen takk vennen)


..et lite nærbilde av metall hjertet med hjerte preging..

Dette herlige stempelet er malt med distress. Det røde er Crushed Velvet Flock Ladybug som du kan få tak i hos unik hobby.


..og her er baksiden på boksen..



Ha en herlig uke alle sammen;)
Klem fra Elisabeth





12 kommentarer:

Kristine sa...

Aldeles nyyydelig vennen!
Svarer deg på epost i morgen!!
Nå løper jeg i seng!
God natta;)

Tina sa...

Elisabeth this is just stunning, i love the little character and the details on your creation are just beautiful... Crafty Hugs Tina xx

❤ Kaia sa...

Sååå fin den var !!!!

Rønnaug S. sa...

Oiiii! Den esken var knall. Og det metallhjertet er skikkelig stilig. Kjempefin effekt.

tessa sa...

så kuuul boks!! Å d trollet på framsiden er jo bare herlig!! Stor klem håper du får en fin dag!!

Berit sa...

Nydelig!!!

Jeg har jo sånn metall liggende og har hatt i tankene å prøve i cuttlebug'n - nå bare MÅ jeg teste!!

Takk for at du deler!!

Janne sa...

Flott eske Elisabeth, kreativ som alltid ;0)

Janne

Lene Aase sa...

For en supersøt boks:)

aase sa...

Knalltøff!!!! skikkelig flott med masse fine detaljer!!

Ja, det er forresten liv i meg!! He he

Anonym sa...

Hei! Det ligger en Award i bloggen min til deg=) God helg!!

Lena Katrine sa...

Herlig eske, Elisabeth!

Jeg har en award til deg i bloggen min ;o)

Klem fra meg til deg

Nina sa...

Aldeles nydelig boks :)

Her er noen av mine layouts