mandag 27. oktober 2008

Fra treffet på Ski:

Hei hei alle sammen;)

Jeg var på treffet på Ski, og det var jammen gøy det altså:)
Her er noe av det jeg fikk laget,- her er en gave pose, "make and take", fra scrapper choice. kjempe lekre papirer.
Et lite julekort...
Så var jeg så heldig å få være med på kurs, gøy med metall, og da lagte jeg dette. Det var bare et kjempe topp kurs. De to herlige damene var bare så flinke å lære fra seg, og dette var kjempe gøy;)



Og så var jo Anita der da... se den solstråla da;) tusen takk vennen for en kjempe koselig helg.Og så Kirsten da... hun er jo bare så koselig da. Kjempe koselig å få møte deg som Anita og Inger Marie har snakket så varmt om, og de har helt rett i alt sammen;)


og så var det Annie og Åshild da... kjempe koselige damer dette her også. Så utrolige blide og hyggelige.

Tusen tusen takk alle sammen for et kjempe koselig treff. Det var så mange koselige mennesker jeg traff der. Vi skravlet og lo, spiste og drakk, tror ikke "gommene" var i ro i det hele tatt hele helgen hi hi... prøvde å lage noe inni mellom alt dette da hi hi.
Åshild holdt på med en kalender på treffet, og WOW altså den var bare så fin. Så jeg har lånt designen på denne, for jeg synes det var en kjempe stilig design. Men den kan jeg ikke vise helt enda..
Ha en fin kveld dere;)
Klem fra Elisabeth

8 kommentarer:

tessa sa...

så mye fint!!

Beate sa...

ÅÅh, her var det virkelig mye lekkert IGJEN!! :)

Rønnaug S. sa...

Så heldig du var som fikk reise dit. Nydelige ting du har laget og helt tydelig ei koselig helg.

Ha ei nydelig uke :)

Torill sa...

Skikkelig sjalu nå ja!!! Det hørtes ut som en fantastisk flott treff!!! tenker meg dere koste dere ja!!! og så masse flott du har laget!!
klem

Anonym sa...

Åh så trevligt det ser ut. Så snygga skapelser.

kraaaaam

Turid Mari sa...

Heii Elisabeth :)
Sååå masse fint du lage!! Like stilen din utrulig godt, og du har så mange fantastiske detalja på kortan dine!!

Kjenne at æ skulle ønske at æ kunne ha vært på det treffet ilag me dåkker! Det så så utrulig koselig ut!! *sukk* :)

Ha en strålanes kveld!
You've got mail, forresten ;)
God klem!

Kirsten Aune sa...

Hei Elisabeth, og takk for sist!
Det har vært så travelt i det siste, så det har blitt lite tid til blogging for min del...
Tusen, tusen takk for kjempekoselig besøk i bloggen min Det var rørende ord som varmet godt! *go'klem*. Og jeg sender de go'orda i retur! Det var veldig, veldig koselig å treffe deg, for du var like blid og koselig som jeg hadde sett for meg!! Vi får håpe det ikke blir evigheter til neste gang vi treffes! :)
Metallkortet ditt ble bare sååå lekkert!! Jeg har ikke rukket å montere mitt helt enda, det har gått i ett siden treffet på Ski!
Idag laver snøen ned her, så nå står virkelig vinteren for tur!

Håper alt er bra med deg og dine!

Goood klem

Sigrun sa...

Så mye lekkert du fikk laget! Så herlig med treff. Bare litt missunnelig jeg!

Her er noen av mine layouts