onsdag 23. juli 2008

Gratulerer med dagen go jenta mi..

I morgen har eldste datteren min, Malena, bursdag.. så da måtte jeg lage kort til henne.. det var en gang hun ikke fikk kort av meg før et år etter... fyyy meg...
Jeg har fargelagt jenta med distress og tekststempelet kommer fra papirgleder..
Har brukt de nyeste spellbinder diesene og stanset ut i turkis farge og brukt som panel bak jenta..
zoomet detalj med bokstaven "m" som er thickers alfabet.. syns de er så fine;) I morgen er det feiring her hos oss.. det blir voksen selskap, men det er ikke så ofte alle besteforeldrene er samlet så det skal bli koselig i morgen. Malena har bestilt taco og daim iskake, så det skal vi kose oss med i morgen;)

Ha en fortsatt fin uke;)

Klem fra Elisabeth

15 kommentarer:

Maria Therese sa...

nyyydelig kort!!

tessa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
tessa sa...

tihi måtte bare sjekke hva som skjedde når jeg komenteret fra email-adressa min ;-)

❤ Kaia sa...

Hei på deg !!
Så fint kort du har laget. Ho blir nok glad for det.
Hvordan er det i den nye jobben da? trives du?
Jeg har ikke vært på butikken enda jeg, gidder ikke nå som du ikke er der, da skal det være viktig i tilfelle. Koz dere masse i dag da, og hils bursdagsbarnet ;-)
Stor klem..

Torill sa...

Så flotte de varde du har under splittbindersen! Stilig kort!!!

Moon Hulsman sa...

Jummy Elisabeth wath a lovely card again
Hugs Moon

Turid Mari sa...

Så søtt kort :)

Bare koseli å kunne dele av det man har tilgang på ;) Hihi!!!
Håpe at du kan bruke nåkka av det :)
Ååh.. her har været vært fantastisk i dag, men vi har vært inne mesteparten av dagen å pussa opp! Heldigvis fikk æ snekke mæ ut på varandan litt da æ sku male vinduan :)
Håpe at du kose dæ i sommerværet!!

Stoor klem tebake!!! :)

Daan sa...

Hi Elisabeth,

Everything okay. I give you a award on my blog.

Hugs Daan

My Paper World sa...

oh so cute! xx

Gunilla/Nilla sa...

Hallo på dig vännen!
Så bra att posten kom fram.
Vilket härlig kort du gjort till din dotter. Självklart vill hon ha ett kort av dig. Du gör helt underbart fina kort. Har ett här som jag är så glad att jag fått.
Sköt om dig och ha det så bra♥
kram/Gunilla

Anonym sa...

jättesött kort som din dotter måste blivit överförtjust i!! =D
trevlig helg!
kram Petra

Eli Kristin Magnussen sa...

Så nydelig kort til Malene! ;)

Det ligger en liten overraskelse til deg hos meg.. du finner den her.

Fortsatt god helg! ;)
*klem*

Gro sa...

Kjempesøtt!
Det ligger en award til deg i bloggen min! Ta en titt for å hente den!

aase sa...

Så flott kort du har laget til henne!! Hun blir nok fornøyd nå som hun får det på dagen!!

Inger Marie sa...

Hei vennen :)

Så nyydelig kort tenker hun ble utrolig glad for det.
Og for en lekker LO vennen.
En fryd å se det du lager.
Nå håper jeg virkelig du får inspirasjon til å lage noe mer vennen.
Sliter litt med å komme igang jeg også.

Ha en go natt!!

God klem

Her er noen av mine layouts