lørdag 10. november 2007

1 Lo og to kort

Hei hei alle sammen;)
Ja nå har jeg prøvd meg litt på denne cricut`en min.. jeg fant ut jeg kunne prøve meg på en enkel LO. Jeg har skjært ut alle bokstavene, hjertet og den " blomsten " bak bildene med cricut. Her er hjertet som er stanset ut.. jeg har skrevet på pc og printet ut på hjertet..
Og siden det da er farsdag i morgen, så måtte jo pappa`en min få et kort..
Har visst fått litt dilla på blått og brunt...
Her er et kort som jeg fikk på bestilling. 3 tallet er stanset ut med cricut og jeg har malt med dabber. Jeg har også brukt cuttlebug embossing dies med hjerter..
Et nærbilde av hanglar jenta som sitter på 3 tallet..
.. og så er det primablomster, rundeller og brads..
Så nå skal jeg ned igjen for å gjøre ferdig de julekortene som er bestilt...
Nå er kl 21.25 og det er det bare 5 minutter til de kårer vinneren i NM kort og scrapbook.. og jeg er så forferdelig spent...
Klem fra Elisabeth

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vän!
Så mycket fint du skapat, jättetjusigt.
Det nedersta kortet blev min favorit, jättefint.
Fortsatt trevlig helg!
Kramisar Susanne

Vickie sa...

I love your work! Your cards and layouts are stunning!
Vickie X

Unni sa...

Jøss så mye fint du har laga siden sist jeg var innom, likte veldig godt det kortet av snømann med for stor genser:)
Unni

Anonym sa...

Nydelige kort og LOer du lager! Ser vi har mange av de samme motivene :) Legger inn en link til siden din på bloggen min - håper det er i orden :)

Monie sa...

What a nice lo and card you have made! I love the collors of the card very much.You have done a great job!

My Paper World sa...

Very cute projects! I love your layout, the photos are so cute and the journalling on the heart looks great!

Anonym sa...

Det var längesen jag fick tid över till bloggandet och nu när jag dyker in i din blogg igen så hittar jag mängder av nya fina saker. Gillar dina kort väldigt mycket! Så många ideer man får här. kram på dig! Eller "Klem" som du säger :)

Anonym sa...

Hei Elisabeth!
Ja nå er OE og jeg kommet hjem fra Bergen, hvor vi har tilbrakt helgen. Masse kos!!
Men jeg måtte finne en pc på hotellet, for å følge med på bloggene våre! Du har laget så mye fint siden jeg var innom sist!
Ser ut til at du har mye gøy med cricut,n din! Spennende!
Så flotte julekort!
Ha en fin kveld! vi snakkes!

Janny sa...

what a great LO and Cards have jou made! and thanks for your nice comment on my blog!

marja sa...

what a bautiful cards elisabeth!!!
I love it and what a great work!!!

Karin sa...

Härliga alster allihopa! Gillar det rosa kortet väldigt mycket. Ha en bra vecka!

Peet sa...

Beautiful Lo and cards,Elisabeth. Great!!!

Anonym sa...

ååh!! Vilka fina grejer du gjort vännen!! =D
Härlig LO med ett supersött foto!
Hoppas du hade en trevlig helg =)
kram Petra

Elizabeth sa...

hei på deg. takk for koselig hilsen på bloggen min:) bare koselig om du linker til bloggen min fra din, jeg gjør gjerne det samme med din hvis det er ok. Utrolig for en kort-kunstner du er! Her kommer jeg til å komme tilbake for å få inspirasjon! Falt pladask for mange av de lekre julekortene under her! Utrolig flotte!!! Ha en fin uke:)
hilsen Elizabeth

Marja Sch sa...

What a nice things have you made again. Great

Inger Marie sa...

Heii vennen!!

Tusen takk for koselig tlf samtale, alltid like koselig.
Og nå tenkte jeg at det var på tide å blogge litt hos deg før jeg MÅ rydde...
Nydelig LO med stilige bokstaver og herlige farger.
Kortene dine er også et syn, stilig med jenta på tretallet :0)
Og snømannen med alt for stor genser er jo bare så digg!!

Ha en fin kveld vennen!!

Go klem

Anonym sa...

Så vackert - underbara skapelser. Sitter här och njuter av dina närbilder :)
Kram Theresa

Her er noen av mine layouts